Bjarnemann Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har seg sånn at jeg er midt i russetia nå, så med hangover omtrent hver dag blir det dårlig med trening. Har uansett bestemt meg for å legge treninga på hylla for russetia uansett, er gdt med litt pauser og Jeg har selvfølgelig lyst å miste minst mulig muskler under russetia, og lurer på om jeg kan ha noe effekt av å fortsette på kreatin (kre-alkalyn, pilleform), selv om jeg ikke trener atm? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ville vel heller prøvd å spise mye proteiner istedenfor, mindre sjangs for å miste muskler da! Kreatinen samler vel bare vann i musklene, slik at du vokser fortere med trening, trodde ikke det holdt så mye på effekten over lengre opphold. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kreatin kan være med på å holde på musklmassen på en deff hvertfall. Er ingen grunn til å slutte med kreatin heller. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, men som sagt så tror jeg effekten er liten med mindre man trener (noe man selvfølgelig gjør på deff). Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 jaja, selvfølgelig. Men det gjør ikke noe å bruke kreatin likevel. Er jo ingen grunn til å kutte det ut eeegentlig. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nei, om du ikke skal være borte lengre tid så er det bare bra å holde det i kroppen Slipper ny oppladningsfase også da! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Takker Prøver å få tatt noen pushups fra tid til annen også, for å vedlikeholde litt ihvertfall Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Eg er uenig, alkohol trekker kreatin ut av kroppen. Du vil som Aleks seier gjere større nytte av å få i deg nok proteiner Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Ja prøver å ligge på ca 200 om dagen Dumt spm sikkert, men er proteinene i mækkern mat godkjent? Skal være 100% kjøtt. Endret 6. mai 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) For å si det sånn, om du spiser på macdonalds tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så mye over proteinkvaliteten i burgerne deres. Det eneste positive med maten der er at den er meget kaloririk, noe som er fint for dem på bulk. Også smaker den godt da. Steg nr. 1 blir å slutte å spise på macdonalds, og så kan vi snakke kvalitet på proteinet. Slik jeg ser det. Ellers til dere andre, skal ikke si noe sikkert, men tror ikke at det er lurt å ta kreatin om man er på deff, da hele hensikten er å tømme lagrene for energi? Men ikke ta mitt ord på dette. Ellers er det nok ingen dum idé å ta kreatin selv om man ikke trener (og ikke er på deff). Jeg vet i alle fall at visse studenter på NTNU tar kreatin for å få økt konsentrasjonsevne, noe som er greit enten man trener eller ikke. Endret 6. mai 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke noen problemer å kjøre deff sammen med kreatin av hva jeg har erfart iallefall. Nå kjører jeg ikke det sammen med kcal-underskudd, men kjørte det for 2år siden sammen med ketolysediett, og det virket veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå