Jensengen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Dette handler om performance, jeg vil ha bedre performance i spill, jeg har bare 60 - FPS i spillene, og håper på at noen har noen tips, TAKKER FOR ALLE SVAR <3 Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 bytt ut skjermen din... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skru av v-sync. Men du kan ikke få ut flere fps på skjermen din, og de færreste ser noen forskjell. Hva er det du savner? Lenke til kommentar
Jensengen Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 lav fps, eller når jeg spiller et Mmofps spill F.eks: Cross fire , så har jeg bra fps med 2-6 personer, men da det kommer 16 på en server, får jeg 20- Fps, foresten, hva er v-sync, og vordan slår jeg den av? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det du må gjøre er: Si hva slags utstyr du har, det som er relevant er alt som sitter inni pcen og skjerm. Og har du en laptop eller stasjonær. Lenke til kommentar
Jensengen Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Grafikk Kort : Ati Radeon Premium Graphics ( 3000 series ) Leverandør : Ati Technologies Inc. Prossesor : AMD Turion X2 Dual Core Mobile MR-70, 2000 Mhz, 2 Kjerne® 2 logiske Prossesor(er) Håpen det var infoen du/dere trengte Vent >>> Grafikk brikke sett : ATI Mobility Radeon HD 3400 series Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kan du få med hvor mye minne du har også hadde det vært fint. Uansett: Du har en bærbar pc med et ganske dårlig skjermkort, og det er da begrenset hvor mye ytelse du kan få. Nå burde ikke cross fire kreve så mye, men det kan være mange årsaker til at det lagger. Du kan prøve å rense pcen om du tror du har virus eller lignende, men i en laptop er det ikke mye du kan oppgradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå