effeCt16 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei, jeg og samboeren min skal flytte til et sted der de ikke har treningssenter eller noe slikt tilbud. Dette er noe vi ønsker og starte opp der. (Nå blir det ikke noe treningssenter, men mer et treningsrom med utstyr). Det jeg lurer på er lover og regler som skatt, moms osv.. Vi har ikke planer om og tjene penger på dette, det blir mer som en hobby, må vi da skatte av evnt overskudd? Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du som leder må ha en del kurs i sikkerhet, HMS, førstehjelp osv. hvis du skal ha et treningssenter med besøkende kunder Lenke til kommentar
effeCt16 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Du som leder må ha en del kurs i sikkerhet, HMS, førstehjelp osv. hvis du skal ha et treningssenter med besøkende kunder Hvorfor er dette nødvendig når jeg ikke har mulighet til og være der hele tiden, da jeg har jobb ved siden. Det blir regnet som en hobby fra min side, og folk trener på eget ansvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå