genesis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 (endret) . Endret 4. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Vl når du se på XP modellene så er det bare litt ove 100 mhz som skiller f.eks xp3000+ og xp3200+ så det blir vel i samme skjøret videre kan jeg tenke meg :-? Jeg ville hoppet på XP3000+ der får du per i dag mest for pengene Lenke til kommentar
milamber Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hva AMD har tenkt å gjøre vet jeg ikke, men det virker som om Intel er like rundt hjørne ved å lansere P5. De selger allerede hovedkort som vistnok skal støtte den nye CPUen fra Intel så noe skjer sikkert der etterhvert. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 AMD lanserer Athlon64 eller Opteron for desktop om en vil i september. Intel vil lansere P4 Prescott (i grunn samme som NorthWood, men med 1 MB cache og litt annet snaks som SSE3) mot slutten av året. Prescott vil lages på 90 nm som muliggjør høyere klokkefrekvenser. Jeg vil anta at når Athlon64 kommer vil den være den desidert raskeste desktop CPU-en, men når Intel lanserer Prescott vil det nok jevne seg ut. Så kommer AMD over på 90 nm og da begynner Athlon64 å gå oppover i antall MHz og så får vi se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå