Polkasala Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kan ikke skjønne annet en at noen andre må hatt samme tanke som meg eller? :-? Har 2 firewire kabinett og lurer på om jeg kan kjøpe en dvd brenner og putte den i kabinettet og defra få en ekstern brenner. Kansje finner maskinen kabinettet men ikke dvd brenneren e.lign..... Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Har 2 firewire kabinett og lurer på om jeg kan kjøpe en dvd brenner og putte den i kabinettet og defra få en ekstern brenner. Kansje finner maskinen kabinettet men ikke dvd brenneren e.lign..... Noen som vet noe om dette? Har du en produktlink til det kabinettet? Og dropp sånt som "HALLO?" i emnefeltet, samt fyre opp to like tråder. Ditt innlegg er ikke viktigere enn andres. Lenke til kommentar
Polkasala Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Takker for svar, ja faktisk er det blitt gjort en test her http://www.barbara.no/tester/ads/1394kit/index5.html det kan kobles en optisk enhet til, men om det funker på DVD brenning med en f.eks nec brenner finner jeg ikke ut av. Ellers er jeg klar over at mitt innlegg ikke er noe viktigere enn alle andres men prøvde en alternativ måte når først ikke fikk svar. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvis du setter i en cd-leser/cd-brenner, og sjekker om operativsystemet ditt finner produktnavnet til cd-enheten og ikke kabinettet når du kobler den til, vil jeg nå tro at du kan gjøre det du spør om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå