espen_s Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Går det ann å spille VideoCD'er på PC'n? I så fall, hva slags program skal jeg bruke? Har prøvd med Windows Media Player, men det funket ikke.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Du må nok bruke dvd programmer, som f.eks windvd eller liknende. Lenke til kommentar
espen_s Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Mitt PowerDVD-program vil ikke ta den.. Noen gratis programmer som er å anbefale?.. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Windows MediaPlayer... trenger kanskje noen codecs. Lenke til kommentar
Sjurlin Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 trenger nok cooldvd det bruker jeg Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Spiller det av i Media Player jeg eller winamp. Bare å spille av *.dat filen. Trenger sikker en codec, og da bare laster du en codec pakke. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hos meg funker PowerDVD til å spille av alle DVD, VCD og SVCD som jeg har kommet over. Det er et ganske bra program syns jeg :wink: Lenke til kommentar
thorel Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Spille VCD? Windows Media Player holder vel det (hvis det er en .dat fil det er snakk om, er det bare å åpne den i WMP) Lenke til kommentar
adyton Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Funker fett å spille den av i windows mediaplayer. Bare last ned Elcard mpeg codecen. Så åpner du den .dat filen med wmp. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Funker fett å spille den av i windows mediaplayer. Bare last ned Elcard mpeg codecen. Så åpner du den .dat filen med wmp. Siden det er snakk om VCD trenger en strengt tatt ikke et codec.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå