Gjest gjest Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 hva er egentlig forskjellen på vennskap og kjærlighet? takk for svar Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) NEINEINEI Endret 10. september 2010 av KeeX Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 tenkte liksom litt mer på familie, venner og hele driten. på en måte hva som er forskjellen på en venn og et familie medlem du har kjærlighet for Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Vennskap er en mild form for kjærlighet vil jeg si. Hvis du stifter vennskap med noen så stoler du på denne personen, synes personen er hyggelig og dere kan ha det moro sammen (samt mye mer), men hvis man får et kjærligshetsforhold så innebærer det alle punktene over + at man tenner på hverandre, man kan være i mye fysisk kontakt og hjertet banker gjerne litt ekstra fort når du er med denne personen. man kan fint tenne på en venn/veninne uten at man vil ha ett kjærlighetsforhold med personen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Og man kan fint føle kjærlighet for hverandre uten å tenne på hverandre. Jeg er glad i både mor, far og søsken uten å tenne på noen av dem. Jeg tenker vel at vennskap er flyktigere enn kjærlighet, selv om kjærlighet er sjeldnere. Et vennskap er basert på en følelse om likhet og felles opplevelser. Kjærlighet er basert på ubetinget medynk over tid og verdsetting av et forhold, som man for eksempel har gjennom familie. "Vennskap går ofte over i kjærlighet, kjærlighet aldri i vennskap." - George Gordon Byron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå