genser Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg titter litt på ny bærbar, og må si at Apple klarer å friste. Jeg skulle dog gjerne hatt et produkt av andre enn Apple, og lurer på om det finnes gode reelle alternativer, med MacBook Pro sine styrker. Jeg har sett på 15", billigste utgave har nok kraft. Intel Core i5 2,4 ghz Nvidia GT330M 14 990 kr Jeg vet at det finnes flust med alternativer med tilsvarende ytelse til langt lavere pris, men hvilke andre maskiner kan vurderes, som kan hamle opp med batteritid (7-8 timer), vekt/størrelse, byggekvalitet og design? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Denne her har tilsvarende ytelse: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/HPG62110EO/hp-pavilion-g62-110eo Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Les hele innlegget før du poster et svar neste gang. Tilsvarende ytelse har den heller ikke.. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 HP Envy kan vel være et alternativ?? Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis vekt/størrelse og ytelese er viktigst, og du i tillegg setter pris på bra og høyoppløselig skjerm, og bra design, så finnes det kun et alternativ; Sony Vaio Z. Koster skjorta, og kommer kanskje til Norge snart. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Enig med Zamot; skal du ha noe som ligner på Apple mh til design og funksjonsfilosofi, er Sony Vaio det nærmeste du kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå