Skrujernet Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hei Har nå fått ganske langt hår (i mine øyne). For og gi et lite bilde over håret sier jeg at luggen går rett under øynene og håret er helt rett. Blondt og btw. Noen forslag til god wax som kan holde en frisyre godt med denne lengden? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har cirka den lengden nå, begynner å bli langt, men bruker Sebastian Xtah Crude Clay. Fungerer veldig godt. Ved nærmere ettertanke er det litt kortere, går akkurat ikke ned i øynene og dekker akkurat ørene, men tror det kommer til å gå nokså bra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg tar paste og gnir inni fuktigt hår. Da legger det seg, blir tyngre og du har mye bedre kontroll. Det beste av alt er at man ikke får hår som klør i trynet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har cirka den lengden nå, begynner å bli langt, men bruker Sebastian Xtah Crude Clay. Fungerer veldig godt. Ved nærmere ettertanke er det litt kortere, går akkurat ikke ned i øynene og dekker akkurat ørene, men tror det kommer til å gå nokså bra. Hvor får du kjøpt denne? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Bestilte fra eBay, eneste salongen jeg var innom sluttet å føre Sebastian for et par år siden. Kan finne det på en del frisørsalonger, men prisene i Norge er ganske stive. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 fudge matte paste elns skal funke bra på den lengden også, har hatt nesten så langt hår og den gjorde susen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Og, takker for svar. Skal kjøpe meg litt fudge og teste. Funker ikke det optimalt tyr jeg til ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå