Gå til innhold

Originale idèer mot russ

Anbefalte innlegg

Det er nå russetid og det er tradisjon for at blåruss og rødruss har en liten intern "fight" seg imellom i distriktet mitt. Trenger gode og originale idèer til hva vi kan gjøre mot de blå!

Har tenkt litt på aceton i vanngevær, vannballonger fylt med rask fra takrenner og dvs. hundemat og slikt puttet i smoothie maskin og deretter fylt i en beholder.

Nei, å kaste egg eller tomater er ikke originalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke oppfattet den bitende ironien i innlegget til Bytex, så må jeg bare understreke at Aceton i vanngeværet hørtes ut som en svært dårlig idé. Datablad finner du her. Legg spesielt merke til punktene under førstehjelpstiltak.

Lenke til kommentar

Om du ikke oppfattet den bitende ironien i innlegget til Bytex, så må jeg bare understreke at Aceton i vanngeværet hørtes ut som en svært dårlig idé. Datablad finner du her. Legg spesielt merke til punktene under førstehjelpstiltak.

Tanken var ikke å sprute aceton mot noen mennesker men på bilene, det er jo et løsemiddel brukt til å fjerne lakk og maling. Slikt ville jeg tro setter spor på bilene også?

Lenke til kommentar

Tanken var ikke å sprute aceton mot noen mennesker men på bilene, det er jo et løsemiddel brukt til å fjerne lakk og maling. Slikt ville jeg tro setter spor på bilene også?

Om du hadde gjort det med min russebil hadde jeg egenhendig kjøpt meg 4 liter bremseveske å tømt halvparten inn i bilen din og andre halvpart overbilen din.

Om du lurer på hva som skjer, så synes jeg du skal prøve å smøre inn russedrakta de med bremseveske som en test.

Lenke til kommentar

Hvorfor i huleste skal dere skade russebilene til andre? Hadde noen skada min hadde jeg drept vedkommende. Barnslig oppførsel.

Når jeg var ung, ;) da prøvde rød-russen seg på å føkke med meg og resten av GK og VK1 på mekanisk, byggfag og elektro.

Det angret de nok på resten av russetia si, like greit at det er krig mellom rød og blå russ så de slipper å få julig av mekken ;P

Lenke til kommentar

Den er drøy. Å ødelegge bilene hverandres er å gå for langt.

Vet ikke hvordan det er med dere, om foreldrene dekker alt. Men om folk må betale selv er det jo kjedelig om noen ødelegger noe man har spart til. Altså kjedelig på den måten at det er verd å gi folka et ordentlig blått øye og litt til

Lenke til kommentar

Noe morsomt jeg har hørt noen gjorde på skolen min for et par år siden: De kjøpte et horn og koblet det til ledningen som går til bremselys. Så hver gang russebilen bremsa, begynte hornet å ule.

Tror dere at det er mulig å legge en stor og fin laks en plass slik at den stinkende lukta blir sendt rett inn i bilen? :)

Lenke til kommentar

Noe morsomt jeg har hørt noen gjorde på skolen min for et par år siden: De kjøpte et horn og koblet det til ledningen som går til bremselys. Så hver gang russebilen bremsa, begynte hornet å ule.

Tror dere at det er mulig å legge en stor og fin laks en plass slik at den stinkende lukta blir sendt rett inn i bilen? :)

Ja det er mulig men hvordan dette utføres i praksis er jeg usikker på. Har liten (les, ingen) mekanisk kompetanse.

Lenke til kommentar

du får gjøre som noen på min skole gjorde en gang (svartruss)

mekk, bygg og elektrofolk slo seg sammen og kjøpte ei veteran brannbil som de styla opp og greier.

kjørte inn i skolegården på byens "sosseskole" og pumpa ut noen kubikkliter vann før de kjørte igjen.

funker alltid fett å svinge inn i en skolegård med røykbomber og vannballonger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...