Gå til innhold

Kan noen hjelpe kjerringa med å finne "et bra kamera med mobil"?

Anbefalte innlegg

Kjerringa skal kjøpe seg ny mobil. Førsteprioritet er et godt kamera, da det brukes svært mye. Det skal naturligvis også være mulig å ringe med den og sende og motta mms og sms. Hovedbruken er hverdagsbilder både inne og ute, særlig av barna. Kameraet bør være bedre enn det ho i dag har på sin K810i.

Vi har speilreflekskamera, som selvsagt ville

være det beste å bruke til en hver tid, men det blir for tungvint å dra med i disse tilfellene. Hun er interessert i en mobil med best mulig kamera, ikke mobil og kamera hver for seg.

Er det noen som kan komme med tips til en aktuell mobil for henne i denne mobiljungelen?

Pris er selvsagt også viktig.

Endret av Oxford
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

japp, vi byttet telefon i en uke også vist det skal være mer.

er det værdt og betale nesten 4.500 kr for en telefon som bare har et bra kamera og har bare enkle funksjoner?

Ja, dersom kameraet er godt nok, kunne jeg glatt betalt 10.000 for mobilen, kun med mulighet for å ringe og sende sms. Jeg driter i resten - og da mener jeg f.eks. at et krav er at det IKKE skal være trykkskjerm på mobilen.

Så er det noen som vet hvilken telefon jeg bør se etter? Jeg har lett i ett år nå, og finner ingen god erstatning for min SonyEricsson K850i, men det begynner å haste, den begynner nå å bli så slitt at jeg har problemer med å trykke på utløserknappen på kameradelen. (Før K850i slet jeg ut en K800i, men jeg hadde jo håpet å finne noe vesentlig bedre når jeg nå skal bytte mobil igjen.)

mvh

kmk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...