H4ck3r Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei, jeg har Online ADSL 704/128 kbits modem og SMC Barricade SMC7004VBR. Problemet: Jeg og min lillebror har CS, hvis jeg joiner en server og han joiner en annen server så kommer det opp Connection Problems oppe i høyre hjørne. Dette skjer HVER eneste gang noen av oss skal spille, det hender det skjer på Samme server også. Dette er ett stort problem for oss, siden vi liker og spille på forskjellige vanskelighets grader osv. Så kan noen Vennligst svare? Forresten så bruker jeg Windows Xperience (XP) Pro SP 1. Håper noen kan komme med et svar fortest som mulig, dette irriterer meg kollosalt. Mvh Hacker Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Alt jeg kan si i denne tiden er at det skyldes internetten eller andre enheter som står mellom maskinen og og modemet. Eller så kan det hende det er en brannvegg som er litt usikker på hva den skal gjøre. Beklager, men har ingen løsninger for det! Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 ok, men takk for en innlysende melding Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Kan hende det hjelper å åpne noen porter på ruteren, slik som 27010 og helt opp til 27018.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Skjerp bruken av overskrift. Les retningslinjene, spesielt punkt 2. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg