Gå til innhold

Prisreduksjon på kamera

Anbefalte innlegg

Hei. Var innom den lokale fotobutikken, og skulle ta en titt på canon 7d. Men de hadde den ikke inne. De fortalte meg da at de forventet at prisen vil synke. Og ville dermed ikke ha det på lager. Spørsmålet mitt er da; vil dette kamera falle veldig i pris? Er det noe poeng i å vente med å kjøpe det? Isåfall, når vil det falle i pris?? Kostet nå 11500,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil nok bli litt billigere på div. salg men ikke mye,kanskje mer om et halvt til et års tid når en ny tilsvarende modell eventuelt kommer.

Litt synsing :)

Man forventer en nytt kamera fra Canon snart "60D" og det vil nok starte på en 7000.- til 9000.- i begynnelsen og et 7D i samme prisklasse vil da ødelegge salget mye.

Lenke til kommentar

Hei. Var innom den lokale fotobutikken, og skulle ta en titt på canon 7d. Men de hadde den ikke inne. De fortalte meg da at de forventet at prisen vil synke. Og ville dermed ikke ha det på lager. Spørsmålet mitt er da; vil dette kamera falle veldig i pris? Er det noe poeng i å vente med å kjøpe det? Isåfall, når vil det falle i pris?? Kostet nå 11500,-

Neppe "veldig" - tvert i mot har 7D etter at prisen stabiliserte seg holdt seg meget stabilt på det nivået. Dog kan den sterke krona bety noe. Men siden Canon antatt selger "ubegrenset" av 7D så ser jeg ingen grunn til betydelig prisfall.

Tor

Lenke til kommentar

Det er jo også mulig at prisen på 7D stiger, når 60D kommer. Om ikke annet for å pris-differensiere litt.

Det tror jeg faktisk kan hende, skal ikke se helt vekk fra at 7D'en ble priset så lavt så Canon kunne skvise Nikon litt, og det kan de muligens med 60D'en også når den kommer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...