Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Passer Audi A4 som førstebil til en økonomisk jente?


Anbefalte innlegg

Men du slipper hvertfall å risikere å ha bilen på verksted 24/7. Uten Vw og Audi hadde nok de uahavengige bilverkstedene ikke eksistret i dagens verden, sier bare litt. La med foreslå Bmw 3-Serie da. Alt annet enn Vag og andre småmerker med andre ord

 

så hva med franske merker? hva med koreansk dritt som kia og hyundai? og hva med de andre tyske bilmerker som Ford, Opel, Merce og BMW? jobber som mekaniker og kjenner mange andre mekanikere. så kom ikke her å si att VAG er noe dårligere enn noe annet.

 

Japse biler er mer driftsikre. MEN THATS IT.

 

japse biler er drift sikre ja, men det er fader meg de minste diesel bilene til mercedes også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Audi A4. Fin bil, men ikke god kvalitet. Og hold deg UNNA møller bil (viss du bor slik at det er forhandleren i ditt distrikt). Viss jeg skulle hatt en Audi til å begynne med, måtte det blitt en A3. Litt mindre og bedre?. Jeg har selv Vw Touran, møller og bilen er rett og slett noen forferdlig. Gleder meg til bilen min blir tre år til sommeren, da jeg kan byttet den ut. Jeg ville heller sett på en f.eks Toyota Corolla.

 

møller her hvor jeg bor er veldig hjelpsomme

Ja, sefølgelig gjelder ikke dette alle verkstedene i hele Norge, men nå snakker jeg for Bergen. Her er de elendige, har også snakket med venner som er sterkt misfornøyde med dem på Østlandet (Oslo). Men tror Audi butikkene er bedre enn Volkswagen- butikkene til Møller på Service. Jeg har bare hatt Touran som sagt, så kjenner ikke til så mye Audi Avdelingen. Avd: Nesttun i Bergen er hvertfall helt på trynet.

 

 

 

kjører passat selv, men det er jo bare og kontakte andre verksted viss du er missfornøyd

Jaa, skal det nå som biler er kjørt over 260.000km. Men Touran min går som drosje i Bergen, og da bruker jeg merkeverksted med tanke på garanti osv.. Men er du fornøyd med passat'en da?

Lenke til kommentar

Audi A4. Fin bil, men ikke god kvalitet. Og hold deg UNNA møller bil (viss du bor slik at det er forhandleren i ditt distrikt). Viss jeg skulle hatt en Audi til å begynne med, måtte det blitt en A3. Litt mindre og bedre?. Jeg har selv Vw Touran, møller og bilen er rett og slett noen forferdlig. Gleder meg til bilen min blir tre år til sommeren, da jeg kan byttet den ut. Jeg ville heller sett på en f.eks Toyota Corolla.

 

møller her hvor jeg bor er veldig hjelpsomme

Ja, sefølgelig gjelder ikke dette alle verkstedene i hele Norge, men nå snakker jeg for Bergen. Her er de elendige, har også snakket med venner som er sterkt misfornøyde med dem på Østlandet (Oslo). Men tror Audi butikkene er bedre enn Volkswagen- butikkene til Møller på Service. Jeg har bare hatt Touran som sagt, så kjenner ikke til så mye Audi Avdelingen. Avd: Nesttun i Bergen er hvertfall helt på trynet.

 

 

 

kjører passat selv, men det er jo bare og kontakte andre verksted viss du er missfornøyd

Jaa, skal det nå som biler er kjørt over 260.000km. Men Touran min går som drosje i Bergen, og da bruker jeg merkeverksted med tanke på garanti osv.. Men er du fornøyd med passat'en da?

 

kjempe bil i forhold til at den er en 00 modell, kjører mye forskjellig biler i jobb osv, og vil si den måler seg i komfort med mange nyere japse/franske biler. har hatt litt problemer i det siste, denne har gått 255 var først på et verksted som eies av en kompis av pappa men de fant ikke ut av det, så dro jeg til min fetter som eier et verksted, de fant en feil, men klarte ikke og fikse det helt, så jeg tok turen til møller forklarte saken, de har nå bestilt deler og regner med og få det gjort før onsdag

Lenke til kommentar
Men du slipper hvertfall å risikere å ha bilen på verksted 24/7. Uten Vw og Audi hadde nok de uahavengige bilverkstedene ikke eksistret i dagens verden, sier bare litt. La med foreslå Bmw 3-Serie da. Alt annet enn Vag og andre småmerker med andre ord

 

så hva med franske merker? hva med koreansk dritt som kia og hyundai? og hva med de andre tyske bilmerker som Ford, Opel, Merce og BMW? jobber som mekaniker og kjenner mange andre mekanikere. så kom ikke her å si att VAG er noe dårligere enn noe annet.

 

Japse biler er mer driftsikre. MEN THATS IT.

Har god kjennskap med biler jeg å så... Og kjenner til mange bilselgere, Det vi er enige i er at Kia er noe drit. Ja, men Ford og Hyundai er faktiske ganske gode biler. Mercedes er også lite tull med, hvertfall mindre tull enn enkelte Vag-produkter. Eneste untaket er Skoda som er god, men denne er laget et helt annet sted.

Lenke til kommentar

Audi A4. Fin bil, men ikke god kvalitet. Og hold deg UNNA møller bil (viss du bor slik at det er forhandleren i ditt distrikt). Viss jeg skulle hatt en Audi til å begynne med, måtte det blitt en A3. Litt mindre og bedre?. Jeg har selv Vw Touran, møller og bilen er rett og slett noen forferdlig. Gleder meg til bilen min blir tre år til sommeren, da jeg kan byttet den ut. Jeg ville heller sett på en f.eks Toyota Corolla.

 

møller her hvor jeg bor er veldig hjelpsomme

Ja, sefølgelig gjelder ikke dette alle verkstedene i hele Norge, men nå snakker jeg for Bergen. Her er de elendige, har også snakket med venner som er sterkt misfornøyde med dem på Østlandet (Oslo). Men tror Audi butikkene er bedre enn Volkswagen- butikkene til Møller på Service. Jeg har bare hatt Touran som sagt, så kjenner ikke til så mye Audi Avdelingen. Avd: Nesttun i Bergen er hvertfall helt på trynet.

 

 

 

kjører passat selv, men det er jo bare og kontakte andre verksted viss du er missfornøyd

Jaa, skal det nå som biler er kjørt over 260.000km. Men Touran min går som drosje i Bergen, og da bruker jeg merkeverksted med tanke på garanti osv.. Men er du fornøyd med passat'en da?

 

kjempe bil i forhold til at den er en 00 modell, kjører mye forskjellig biler i jobb osv, og vil si den måler seg i komfort med mange nyere japse/franske biler. har hatt litt problemer i det siste, denne har gått 255 var først på et verksted som eies av en kompis av pappa men de fant ikke ut av det, så dro jeg til min fetter som eier et verksted, de fant en feil, men klarte ikke og fikse det helt, så jeg tok turen til møller forklarte saken, de har nå bestilt deler og regner med og få det gjort før onsdag

 

Høres bra ut, det høres ut som du bor et sted der Møller faktisk er bra. Jeg måtte ha min Touran 07-modell innståning fra taxitrafikk i 3mnd på grunn av verkstedsopphold.

Lenke til kommentar

Kjørte nettop en ny audi a4 leiebil til Tyskland (Mannheim) å det er det sykeste jeg har vært borti av dieselgjerrig bil! Kjørte Gardermoen-Puttsgarden på under en tank. Også var den herlig å kjøre.

Ja, de er nok dieselgjerrige biler. Skal ikke akkurat klage på dieselforbruket på min Touran heller, det er vell heller kvaliteten som er problemet hos meg. Du fikk deg litt av en fin tur da:)

Lenke til kommentar

Ford og hyundai gode biler? ikke min erfaring med bruktbiler på jobben værtfall. spesielt fordene vi har hatt har det vært veldig mye å bytte på, lange smørbrødlister. en jeg jobba med kom fra mercedes, ikke bare fryd å gammen der heller. se bl.a på rustproblemene de har hatt. Hyundai er vel i samme klasse som kia, noe jeg aldrig hadde anbefalt videre.

 

Det jeg vil frem til, VAG er ikke det beste hva kvalitet angår, det skal jeg gå med på, men det er ikke noe dårligere enn noe annet tysk. eller svensk/koreansk/fransk for den del.

 

Ser du kjører Touran, de er vel ikke kjent som det beste fra VAG. desverre.

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar

Ford og hyundai gode biler? ikke min erfaring med bruktbiler på jobben værtfall. spesielt fordene vi har hatt har det vært veldig mye å bytte på, lange smørbrødlister. en jeg jobba med kom fra mercedes, ikke bare fryd å gammen der heller. se bl.a på rustproblemene de har hatt. Hyundai er vel i samme klasse som kia, noe jeg aldrig hadde anbefalt videre.

 

Det jeg vil frem til, VAG er ikke det beste hva kvalitet angår, det skal jeg gå med på, men det er ikke noe dårligere enn noe annet tysk. eller svensk/koreansk/fransk for den del.

 

Ser du kjører Touran, de er vel ikke kjent som det beste fra VAG. desverre.

Nei, desverre.Touran er greit størrelse og bruker ikke så mye på mila, men kvaliteten på denne bilen er elendig. Hynudai skal visst være bra, men sikkert slikt som de fleste merker, noen modeller gode mens andre dårlige. Jeg kan være enig at Vag ikke er noe dårligere enn Kia og alle disse andre merkene, men min Touran er hvertfall ikke noen særlig når det kommer til kvalitet.

Lenke til kommentar

Har tapt frykelige mye på bilen i verkstedsopphold. Jeg kjører jo drosje med bilen, så det skal være inntjening på bilen. Denne har det desverre vært alt for mye utgifter på, så jeg skal byttet til sommeren da denne er 3 år (pleier å kjører de i 4 år men). Og da var tankene på en Volvo, men får se om det er noe.

Lenke til kommentar

Har tapt frykelige mye på bilen i verkstedsopphold. Jeg kjører jo drosje med bilen, så det skal være inntjening på bilen. Denne har det desverre vært alt for mye utgifter på, så jeg skal byttet til sommeren da denne er 3 år (pleier å kjører de i 4 år men). Og da var tankene på en Volvo, men får se om det er noe.

 

opel skal vist være optimale har jeg hørt, billige, lite vedlikehold og ellers lite tull.

Lenke til kommentar

Har tapt frykelige mye på bilen i verkstedsopphold. Jeg kjører jo drosje med bilen, så det skal være inntjening på bilen. Denne har det desverre vært alt for mye utgifter på, så jeg skal byttet til sommeren da denne er 3 år (pleier å kjører de i 4 år men). Og da var tankene på en Volvo, men får se om det er noe.

 

opel skal vist være optimale har jeg hørt, billige, lite vedlikehold og ellers lite tull.

Ja, litt tull er jo det med dem, men det er bedre enn Tourane' min. Har nemlig en Opel Zafira 06 modell som res.drosje ( dette er min første drosje). Den skal også snart skiftets. Men Volkswagene'n skal ut først tenkte jeg. Er forsåvidt fornøyd med den Oplene, men får se. Tror jeg heller litt mot Volvo eller Bmw. Bare for å prøve å se om de bilene er gode. Har aldri hatt noen av disse merkene og har hørt mye bra om dem. Men ellers god 17mai=) Kos dere

Endret av Brv
Lenke til kommentar

Prøv å søk litt rundt på nettet og finn ut hvilke biler som har lavest feilrate.

 

Jeg vet iallfall at Toyota Carina E er en veldig god bil når det kommer til antall feil, men den er ofte høyt priset på brukmarkedet også, men du finner nok ett særdeles godt eksemplar til under prisen du er villig til å betale. Honda Accord er heller ikke å forakte.

 

Kan jo lage en liten liste over biler som er kjent for å gå og gå:

- Mitsubishi Carisma

- Toyota Carina E

- Toyota Corolla

- Honda Accord

 

Også har du jo selvfølgelig endel MBer som går til de ruster opp alt for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...