_Ja'far_ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Overskriften sier vel sitt.. Noen som har forslag? Må helst ha vært prøvd ut med suksess! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Trur slik fargestoff selges oss alle de 3 "casemodbutikkene" Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kjøpte gul glow sak + uv lys hos netconnection. Funker som pokkern Lenke til kommentar
Dings Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Tja, jeg brukte klor og da ble vannet svart (DON'T TRY THIS AT HOME!!! tror ikke systemet hadde så veldig godt av det..) Nå går det i rød konditorfarge og det funker meget bra (ja, den er syntetisk ) Mvh. Dings Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Watter Wetter gir en rød farge, især hvis du mangedobler dosen. Bruk en pakke WW for å fylle systemet en gang. Det blir det effekt av Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 dytta inn http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC71001 gjorde dette samtidig som eg monterte http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCW50T men.. spørsmål: Reduserer denne fargen vannets kjøleevne eller radiatorens kjøleevne eller er det bare peltieren som koser seg så pass.. CPUen min steg med 8 grader etter montering av dette. Vurderer nesten å dytte inn en http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC31021 og sette på en 120 mm vifte og kjøre denne på ½ hastighet (liker ikke støy) mellom CPU og GPU vannblokka.. CPU ligger nå på 38 grader, full viftekjøling, 42 grader på ½ viftekjøling. som sagt.. + 8 grader fra tidligere men til gjenngjeld.. tilogmed baksiden av skjermkortet ved GPU er kald.. har grævla lyst te peltier på CPU og nå men... det va de gradene på vannet. kan nesten risikere å brenne peltieren Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Kan bruke frostvæske, de får du i flere forskjellige farger, blå er kanskje vanligst men har sett orange og rød frostvæske en stand! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 på www.xoxide.com har det 3 forskjellige farger da.. (oohoo!! 3 farger!! for en fest!! ) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Det smarteste jeg har lest om, er å kjøpe en overstykningspenn i den fargen du ønsker. Skjær den opp, og la den ligge i noen desiliter destillert vann i 24 timer. Tilsett 10-15 % av denne blandingen i resten av vannet. Det skal bli en krystallklar farge på dagtid, og gløde minst like godt, om ikke bedre, under UV lys som de dyre stoffene. Verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hm, ikke noe dumt forslag Arctic! Alternativt kan man jo forsøke "konditorfarge", som kan kjøpes i forskjellige farger i enhver velutstyrt dagligvare. Koster jo "ikkeno´", men reagerer nok ikke på UV-lys. Men den visuelle effekten blir bortimot den samme. Lenke til kommentar
_Ja'far_ Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Det smarteste jeg har lest om, er å kjøpe en overstykningspenn i den fargen du ønsker. Er jeg helt borte vis jeg spørr om hva dette er? Og hvor får du kjøpt det i så fall....? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det første jeg så for meg var at det er en slik markør-sprittusj som man bruker for å merke av i boka før eksamen f.eks... correct me if iæm wrong... Lenke til kommentar
_Ja'far_ Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Ja selfølgeli...! Må ha hatt et lite hjerneslag mens jeg leste postn. :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det første jeg så for meg var at det er en slik markør-sprittusj som man bruker for å merke av i boka før eksamen f.eks... correct me if iæm wrong... Stemmer det. Burde kanskje ha skrevet tusj... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå