Riot™ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Var ute på vandring i forgårs og i går, og kom opp med et par bilder. Fant en stilig buss. Vet ikke helt hvordan de ser ut for dere med virkelige monitorer. Kjører Macen på en stor TV. Tenkte jeg også skulle slenge inn et bilde til fra Fløien. Lenke til kommentar
brk Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 håhå, er jo nesten umulig å se om bildet ble tatt for 50 år siden eller i dag. Men hadde du stilt deg i en litt annen vinkel kunne du unngått den bilen bakom gjerdet. Hadde det ikke vært for den så... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Trodde ikke jeg skulle si det, men her savner jeg faktisk nesten litt støy - det er nesten for skarpt og klart - var vanskelig å ta så klare bilder den gangen. Me like! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 håhå, er jo nesten umulig å se om bildet ble tatt for 50 år siden eller i dag. Men hadde du stilt deg i en litt annen vinkel kunne du unngått den bilen bakom gjerdet. Hadde det ikke vært for den så... Problemet med bilde av denne bussen, var at den var (eller, er) parkert bak et gjerde. Måtte selv åpne porten for å få tatt noe, og på siden er det biler i hytt å pine. Var egentlig bare et tilfeldighetsbilde. Tok det i farta med bracket og fant ut at det faktisk ble det veldig fint bilde. Skal selv rette litt på noen linjer og gi det til et familiemedlem som vil ha det i stor ramme. Kanskje jeg kan gjøre noe med bilen med CS5 og legge til litt støy. Må testes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå