svenzini Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Skal kjøpe Thermaltake Xaser III , der følger ikke med Strøm kabel til det, hva slags strøm kabel må jeg ha til det? Kjøper dette fra Microplex, eller noen andre plasser visst noen vet om noe? Resten skal jeg kjøpe hos Komplett Mvh:Thomas Svensen Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Standard strømkabel for datakomponenter som dette. Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Vel en standard strømkabel da. Men om du skal kjøpe strømforsyning bruker det å følge med strømkabel på disse da. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Akkuratt samme strømkabel du har til skjermen din. Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Der er mange vifter i dette tower trenger jeg da og kjøpe vifter til Skjermkortet og hardisken? Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 det er jo med 7 vifter i kabinettet da .. ksulle vell være nokk Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Der er mange vifter i dette tower trenger jeg da og kjøpe vifter til Skjermkortet og hardisken? Tror nok de fleste skjermkort kommer med en egen kjøleløsning. Egen Vifte til harddisken trenger du ikke å tenke på med det kabinettet! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå