Noeis Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei. Jeg sitter på helpdesk, og ironisk nok er det jeg som trenger litt hjelp nå. Etter en bruker kom til meg med sitt problem, er det kommet over til meg også. Har nemlig en folder c:\program files\microsoft som åpner seg hver gang jeg har restartet eller logget av/på maskinen. Det er bare å lukke den igjen, men det er så grusomt kjedelig, og irriterer vettet av meg. Det begynte etter at jeg skulle inn å titte på folderen brukeren klaget på, og så merket jeg da jeg restartet senere på dagen, at det gjalt meg også. Har gått å sjekket både startup på program-files og i msconfig. Finner ingenting som har noe med denne folderen å gjøre. Har noen vært borti dette før? Tips? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Få brukeren til å kjøre Autoruns. Den finner mer enn msconfig av det som starter opp med windows. Lenke til kommentar
Noeis Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Finner ingen prosess som ligner på folderen jeg får opp. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kan være flere grunner til at dette skjer, men som regel er det en korrupt oppføring i registeret som er årsaken (derfor du ikke finner den i msconfig) Kjør en runde med en register renser og sjekk om ikke problemet blir borte, bruker hjelpe for meg. Lenke til kommentar
Noeis Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Takk for svar! Løste det ved å fjerne det meste fra startup i msconfig. Vet ikke hvilken som er den folderen, men det hjalp ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå