piecreator Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hello, har en Multicom pc som det var vista på.. kjøpte Windows 7 Ultimate 64 og aktivert det og alt.. men om jeg sitter inn driver cden som fulgte med cden funker det ikke for står det er feil os.. det virker som mange av driverne er lagt inn når windows 7 blei lagt inn.. men jeg har fingretrykk leser på den og dne funker ikke etter jeg innstalerte win 7.. hvordan kan jeg få den til og funke? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hello, har en Multicom pc som det var vista på.. kjøpte Windows 7 Ultimate 64 og aktivert det og alt.. men om jeg sitter inn driver cden som fulgte med cden funker det ikke for står det er feil os.. det virker som mange av driverne er lagt inn når windows 7 blei lagt inn.. men jeg har fingretrykk leser på den og dne funker ikke etter jeg innstalerte win 7.. hvordan kan jeg få den til og funke? Du kan hente Win 7 drivere på supportsiden til Multicom. Lenke Edit; rettet lenken litt Endret 3. mai 2010 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå