Cursed Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Skriv litt om at det er fredag den 13 i dag. Jeg er sulten. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Denne gangen er det også et valgfritt tema. Presentasjonen skal være på norsk, så det blir ganske enkelt. Noen som har noen forslag til hva jeg skal presentere? Det skal vare i min 5 minutter, så det kan ikke være et bitte lite tema, noe middels hadde vært greit. PS: Jeg har ikke tenkt å skrive om hvor glad jeg er i PCen min, og heller ikke om nebbdyr, det blir for lite. JO SKRIV OM NEBBDYR!!!!! Det er en kommando!!!! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hold et foredrag om hvor jævlig det er at en halvtime skal bety så mye for karakteren din. (tenker på muntlig eksamen . Kom opp!) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Skriv hvor mye det provoserer deg at Startrek Nemesis ikke kom på kinoer i norge. Jeg gjorde det og fikk 5 hvis jeg ikke husker feil. Det var en skriftlig innlevering. DU kan godt få dokumentet hvis du vil altså. Ikke ille. jeg har funnet ut at lærerne liker ting som de aldri har forventet at de skulle få. Man kunne til og med fått toppkarakter for en grunding analanalyse av en hund for eksempel Han forventet det nok. Bare for og plage læreren har jeg skrevet utrolig mye teknisk Engelsk til han. Han ser jo at jeg behersker det tekniske innen engelsk språket og dermed gir man meg noenlune karakterer. Har skrevet 4innleveringerprøver om Startrek til han nå. Tror han ble litt lei på slutten av året. Men det er så mye som irriterer meg, men jeg alene kan ikke gjøre så mye Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hva mekka du, og hva fikk du, Ivers? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 har ikke mekka noe ennå, og heller ike fremvist det. skal mekke i morra, og fremvise på mandag Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Lag anmeldelser av forskjellige øltyper.. hadde planer om å gjøre det på elevenes valg da jeg gikk på ungdomsskolen, men var kanskje ikke så lurt. : Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 JO SKRIV OM NEBBDYR!!!!! Det er en kommando!!!! kommando? Odre mener du? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 F*en for en idiotisk, forpult drittkjerring av en lærer vi har! Jeg skulle vist ikke ha noen fremvisning likevel, siden jeg var syk den dagen. Da hun sa det kalte jeg henne sløv fordi hun ikke hadde en gang giddet å gi meg beskjed, og latt meg sitte i hele en og en halv time (det tok ikke lange tiden da, men likevel) med skolearbeid som jeg ikke behøvde å gjøre. Og så ble hun skikkelig sur på meg pga det jeg sa, og begynte å bable ivei om ditt og datt som ikke hadde noe vesentlig med saken å gjøre. FOR EN DRITT KJERRING!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå