iver89 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Denne gangen er det også et valgfritt tema. Presentasjonen skal være på norsk, så det blir ganske enkelt. Noen som har noen forslag til hva jeg skal presentere? Det skal vare i min 5 minutter, så det kan ikke være et bitte lite tema, noe middels hadde vært greit. PS: Jeg har ikke tenkt å skrive om hvor glad jeg er i PCen min, og heller ikke om nebbdyr, det blir for lite. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 skriv om hvor glad du er i forumet da eller om er du herre over domenet tråden? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Skriv om noe som interesserer deg, noe du kan litt om. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 vel, forumet er vel litt patetisk, så det bil jeg ikke snakke om interesser? moped, data, venner, fest. ikke foredragstemaer akkurat. Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 vel, forumet er vel litt patetisk, så det bil jeg ikke snakke om interesser? moped, data, venner, fest. ikke foredragstemaer akkurat. Hva med et lite studium om hvordan kroppen reagerer på sprit / øl. time for time...hehe. du kan jo ta bilder av deg selv Om ikke annet så blir det ei bra fylla Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 vel, jeg kan jo snakke om øl, og så lede videre til hvordan kroppen reagerer på alkohol. det var ikke dumt det, og interesant er det også. tror jeg velger det jeg. takk Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Skriv om at 8.klasse suger noe hinsides (siden du straks lutter i 8. og karakterene sikkert er satt). Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 synes 8. klasse var greit jeg: lite lekser, få prøver Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 synes 8. klasse var greit jeg: lite lekser, få prøver Men skriv at det er teit for det. Bare for å provosere. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 vel, lærern min ble sur på meg og truet med "ellers er det rett ut på gangen" da jeg en i forrigårs var veldig syk og ikke helt greide å konsentrere meg i timen. hun sa at jeg latet som at jeg var veldig sløv, og trodde ikke på meg da jeg fortalte henne at jeg var syk. til slutt gadd jeg ikke mer og gikk hjem. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Skriv hvor mye det provoserer deg at Startrek Nemesis ikke kom på kinoer i norge. Jeg gjorde det og fikk 5 hvis jeg ikke husker feil. Det var en skriftlig innlevering. DU kan godt få dokumentet hvis du vil altså. Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Skriv hvor mye det provoserer deg at Startrek Nemesis ikke kom på kinoer i norge. Jeg gjorde det og fikk 5 hvis jeg ikke husker feil. Det var en skriftlig innlevering. DU kan godt få dokumentet hvis du vil altså. Ikke ille. jeg har funnet ut at lærerne liker ting som de aldri har forventet at de skulle få. Man kunne til og med fått toppkarakter for en grunding analanalyse av en hund for eksempel Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 vet ikke engang hva startrek nemesis er for no jeg så Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Det er en film.. nei sier du det Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er en film.. nei sier du det Nei, jeg skrev det. Om det var så opplagt, hvorfor spurte du? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 beatles... sånt imponerer læreren eller moped. skrev om united da jeg gikk 8.ende.. *mimre* det var gode tider det :x Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg hadde faktisk skrivd om åssen skolen jeg har tenkt å stifte skulle være. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 beatles er allerede skrevet om, og øl er enklere enn mopeder så. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Skriv et kåseri om åssen du skal komme til makta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå