Gå til innhold

Hva skal jeg skrive om #2

iver89

Anbefalte innlegg

Denne gangen er det også et valgfritt tema. Presentasjonen skal være på norsk, så det blir ganske enkelt. Noen som har noen forslag til hva jeg skal presentere? Det skal vare i min 5 minutter, så det kan ikke være et bitte lite tema, noe middels hadde vært greit.

PS: Jeg har ikke tenkt å skrive om hvor glad jeg er i PCen min, og heller ikke om nebbdyr, det blir for lite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, forumet er vel litt patetisk, så det bil jeg ikke snakke om

interesser? moped, data, venner, fest. ikke foredragstemaer akkurat.

Hva med et lite studium om hvordan kroppen reagerer på sprit / øl. time for time...hehe. du kan jo ta bilder av deg selv :p Om ikke annet så blir det ei bra fylla

Lenke til kommentar

vel, lærern min ble sur på meg og truet med "ellers er det rett ut på gangen" da jeg en i forrigårs var veldig syk og ikke helt greide å konsentrere meg i timen. hun sa at jeg latet som at jeg var veldig sløv, og trodde ikke på meg da jeg fortalte henne at jeg var syk. til slutt gadd jeg ikke mer og gikk hjem.

Lenke til kommentar

Skriv hvor mye det provoserer deg at Startrek Nemesis ikke kom på kinoer i norge. Jeg gjorde det og fikk 5 hvis jeg ikke husker feil. Det var en skriftlig innlevering. DU kan godt få dokumentet hvis du vil altså.

Lenke til kommentar
Skriv hvor mye det provoserer deg at Startrek Nemesis ikke kom på kinoer i norge. Jeg gjorde det og fikk 5 hvis jeg ikke husker feil. Det var en skriftlig innlevering. DU kan godt få dokumentet hvis du vil altså.

Ikke ille. jeg har funnet ut at lærerne liker ting som de aldri har forventet at de skulle få. Man kunne til og med fått toppkarakter for en grunding analanalyse av en hund for eksempel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...