Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2 - Stimulus package

Anbefalte innlegg

Har lurt lenge på hvordan det blir med de som ikke kjøper stimulus package vs de som har det. Spiller på pc. La oss si at jeg kjøper det og en kompis ikke kjøper det. Kan jeg joine partyet hans da ? Hvis det går an er det vel garantert at vi ikke kommer inn på de nye banene. Hvis jeg går inpå en server som blir en av de nye banene, kan ikke kompisen min joine da ?

Eller blir det slik at jeg kan velge om jeg skal koble meg til stimulus package servere eller pre-stimulus servere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du blir kasta ut av lobby hvis det blir en av banene du ikke har.

Og det kunne IW ha holdt seg for gode til. Med så forbanna mye problemer som det allerede er med å få seg et par runder, så kommer dette på toppen. Hadde IW gjort en ordentlig jobb med match-making-systemet, hadde det vært som i andre, anstendige spill, hvor man kun behøver å trykke "Join" og så er man garantert å finne en kamp MED EN JÆVLA GANG.

Lenke til kommentar

Synes det er bra at det er sånn med map packen, men er helt enig med deg når det kommer til det andre.. Det er så irriterende når man er i party med 6 stk, det tar hundre år å finne en full lobby og det ender bare med at man må gå over til kaos ground war.

Kan noen forklare meg hvorfor det er så forbanna vanskelig å holde et party sammen? plutselig mister man en-to-tre-fire spillere man er i party sammen med, frustrerende.

OT, I know.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...