Gå til innhold

Iphone vs HTC touch pro 2

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå har min HTC Touch pro 2 igjen tatt kvelden. Det er nå det samme som sist, at touchen ikke funker. Jeg har prøvd og installert ny ROM (samme som gamle) men uten hell.

Jeg må sende inn tlf og håpe at det er reklamasjon. Det jeg har hørt er at skjermen er ødelagt om det ligger en slags bølgete hinne inne i skjermen.. Det gjør det hos meg. Jeg hadde denne bølgete hinnen også på min HTC diamond når jeg hadde den, og den funket lenge etter at det kom.

Hva skal jeg gjøre nå om jeg ikke får igjen på garantien? hive tlf så langt av gårde at jeg ikke finner den igjen, og kjøpe ny tilsvarende. Eller skal jeg kjøpe iphone?

Det jeg har satt mest pris på ved HTC sin tlf er at mailen er enkel, og at den har tastatur.

Hvordan er iphone sin mail og går det kjapt og skrive meldinger med skjermen?

Er det noen der ute som har behandlet Iphonen sin røft og kan fortelle meg hvor mye skjermen tåler?

Jeg skal selvfølgelig ikke bruke tlf som brekkjern, men alle har vel opplevd at tlf detter ned på gulvet/asvalten/betongen osv. Ting skjer, og da er det litt kjekt at det tåler litt.

Når jeg kjøpte HTC pro2, så fikk jeg med en veske. Denne brukte jeg i starten, men synes det ble tungvint etterhvert.

Håper noen har et tips eller to hva jeg burde gå for.

Mvh Robert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta deg heller en titt på HD2. Se tråden.. Der ser du alle slags tester av den og. HD2 og Desire er de beste mobilene på markedet pr.dags dato

Hei. Takk for tipset, har du link til tråden ?

Mvh Robert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...