Anathema Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei! lurer på å kjøpe viftestyring, men hvilken? bør jeg ha et termometer i pc'en først? hvor lavt kan jeg egentelig kjøre viftene uten å miste effekten? Hva er ca. temp. som ikke bør overstiges inne i kabinettet? Hilsen Jerix Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kabinette bør ikke bli så mye varmere enn 30 grader. Synes denne virker bra hvis du gidder å gjøre litt selv http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet171.htm. Koster bare 149 kr. Skal du ha termometer er et inne/ute termometer på clas ohlson ganske bra. Bare fest på en lengre ledning på inne sensoren. Hvordan du gjør det kan du se her. Eller så kan du kjøpe termometeret her Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Har Zalman ZM-MCF1 og er meget fornøyd... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har en Sunbeam Rheobus og er fornøyd med den Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Har Zalman ZM-MCF1 og er meget fornøyd... Ditto! Har foreløpig 4 vifter koblet til men blir muligens å utvide med to til etterhvert. Den har vel forøvrig ikke verdens fineste front men bak dekselet til chieftec kabinettet så gjør det ingenting. Anbefales! Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvis jeg var deg ville jeg heller kjøpt meg vannkjøling....du tjener faktisk på det, istedet for å kjøpe deg mange vifter+viftestyring Lenke til kommentar
umy Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvis jeg var deg ville jeg heller kjøpt meg vannkjøling....du tjener faktisk på det, istedet for å kjøpe deg mange vifter+viftestyring koster jo litt da for komplett vannkjøling, en liten viftestyreing og et par vifter koster ikke all verden Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg ville anbefalle Sunbeam Rheobus eller Vantec Nexus Fan Controller. Har Vantec Nexus og jeg ser veldig fornøyd med den. Betalte ikke mer en 300 kroner for den heller. Og den takler 18 watt på hver kanal. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg ville anbefalle Sunbeam Rheobus eller Vantec Nexus Fan Controller.Har Vantec Nexus og jeg ser veldig fornøyd med den. Betalte ikke mer en 300 kroner for den heller. Og den takler 18 watt på hver kanal. jeg mekka meg en rheobus med deler jeg fant i huset på en 20 min som åsså tåler opp til 18 watt Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 MCF-1 har ubegrenset effekt på to av kanalene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå