Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lurt av PS, ingen svar.

Anbefalte innlegg

Sjekket om du fikk med rett batteritype? Såvidt jeg kan se så har den to muligheter:

41.4 W 2800 mAh 4-cell Li-ion battery pack: • up to 5-hour battery life

82.8 W 5600 mAh 8-cell Li-ion battery pack: • up to 10-hour battery life

Er jo ikke umulig at du har fått en pakke med 5 timers batteri siden det sto 5 timer på PC'en eller hva du skrev.

Nei nettopp, og det er det jeg (for)venter svar på!

Du vet altså hvor feilen kan ligge! Og så gidder du ikke engang ta ut batteriet for å se om det er riktig type?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket om du fikk med rett batteritype? Såvidt jeg kan se så har den to muligheter:

41.4 W 2800 mAh 4-cell Li-ion battery pack: • up to 5-hour battery life

82.8 W 5600 mAh 8-cell Li-ion battery pack: • up to 10-hour battery life

Er jo ikke umulig at du har fått en pakke med 5 timers batteri siden det sto 5 timer på PC'en eller hva du skrev.

Nei nettopp, og det er det jeg (for)venter svar på!

Du vet altså hvor feilen kan ligge! Og så gidder du ikke engang ta ut batteriet for å se om det er riktig type?!

Nope, han forventer tydeligvis at vi skal komme hjem til ham og gjøre dette for ham...

Lenke til kommentar

Har sjekket litt opp i dette, og denne PC-en har vel 4-cells batteri (5 timers kapasitet, slik det sto på siden til PS). 5 timer betyr vel 5 timer standby. Hvordan har du/han brukt PC-en de 2 timene batteriet varte? Vil nesten tro man ikke kan regne med mer enn 2 timer om man belaster PC-en litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...