winchestr Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jeg har lenge vært på jakt etter en ny sykkel. Jeg kom over Hard Rocx Stone Machine og lurer på om dere har noen erfaringer dere vil dele med den sykkelen, eller hvordan den ser ut på papiret. Evt en annen sykkel i samme prisklassen, ikke noe stort dyrere. Sykkel skal brukes fra og til jobb, noe sykling i terreng og grusvei Håper på tilbakemeldinger, takk på forskudd! EDIT: Slengte med en lenke til aktuelle sykkelen Endret 3. mai 2010 av winchestr Lenke til kommentar
Pop Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 For den bruken du skisserer virker den helt toppers. Hadde den selv tidligere, før jeg gikk over til Cannondale F800. Eneste minuset jeg kan se med StoneMachinen er vel demperen. Den er sørgelig, men totalt er det mye sykkel for pengene. Det er neppe andre merker som leverer bedre demper til samme pris uansett, ihvertfall ikke uten å kutte på noe annet igjen. Lenke til kommentar
winchestr Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Tusen takk for svar Noen andre som har noen innspill før jeg evt handler denne til helga? Evt andre sykler jeg bør ta en kikk på før jeg bestemmer meg? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Om du ikke har mye mer å gå på i pris, blir det vanskelig. Da blir det trade-offs på utstyret. Men er viktig å bestemme seg for hvor mye en ca vil spandere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå