Gå til innhold

OVERSIKT over NORSKE apps til Android - oppdateres


Anbefalte innlegg

Jeg har desire med Android 2.2 (Froyo)

 

Får opp kun Unkown errors når den prøver og koble seg opp. Har telenor bedrifts abn. Går denne app kun for privat brukere ??

Hei! Foreløpig er det kun støtte for Telenor sine privat abonnement. Da jeg ikke har et bedrift abonnement selv blir det dessverre vanskelig å lage støtte for dette.

 

Den ser ut til å fungere fint på mitt Bedrift Proff med Mobilsurf 200. Logger seg på, og viser også riktig på forbrukt mengde med data.

Kjekt å høre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Vil gjerne reklamere for min første widget på Market!

 

Er en liten widget for å sende en predefinert sms.

Denne var i utgangspunktet laget for privat bruk ("saldo" til Postbanken), men etter å vist ideen frem til noen venner ballet det litt på seg.

 

Kan som sagt brukes for å få en widget på home screen som sender en predefinert sms, men har også mulighet for å brukes til bank-tjenester.

 

Dersom den brukes til bank-tjenester (postbanken, DnB, Skandiabanken er inne enn så lenge) vil sms-en man mottar bli parset og resultatet vises i et egen vindu, sms-en blir markert som lest og fjernet fra notifications.

 

Les mer om widgeten SendIT.

 

PS! Jeg hadde ikke trodd at noen ville laste ned denne, men etter 3 dager på Market var den lastet ned litt over 100 ganger, så panikklastet opp en ny versjon med ny GUI i dag :).

GUI på Appbrain avviker enn så lenge med det den nye versjonen.

Endret av Pax2k
Lenke til kommentar
Er en liten widget for å sende en predefinert sms.

Den var ikke dum! :D

Men den kræsjer litt med SMS Popup (som viser en popup når man får sms), den kommer oppå meldingen fra din widget. Burde vært en mulighet til å slå av melding fra widgeten.

 

Småpirk: Den burde vist siste transaksjoner og ikke bare saldo

Lenke til kommentar
Er en liten widget for å sende en predefinert sms.

Den var ikke dum! :D

Men den kræsjer litt med SMS Popup (som viser en popup når man får sms), den kommer oppå meldingen fra din widget. Burde vært en mulighet til å slå av melding fra widgeten.

 

Småpirk: Den burde vist siste transaksjoner og ikke bare saldo

 

Hei!

Så bra at du likte den!

Jeg skal se på mulighetene for å fjerne popupen.

Det at den bare viser saldo er et bevist valg. Kunne selvsagt vist hele meldingen, men de fleste jeg har snakket med sa at de kun var ute etter saldoen (eller om overføring av penger har gått bra). Kan selvsagt endre dette dersom fler vil :)

Lenke til kommentar

Hei!

Så bra at du likte den!

Jeg skal se på mulighetene for å fjerne popupen.

Det at den bare viser saldo er et bevist valg. Kunne selvsagt vist hele meldingen, men de fleste jeg har snakket med sa at de kun var ute etter saldoen (eller om overføring av penger har gått bra). Kan selvsagt endre dette dersom fler vil :)

Lenke til kommentar

Norsk Tipping Spill direkte fra mobilen (Lastes fra linken. Tips: se demoen på først)

 

Funket dårlig. Sto at det ikke fungerer på en macintosh eller noe slikt. Jeg har en HTC Desire. What to do?

Hadde samme problem. jeg brukte "Dolphin" nettleser til å laste ned. Jeg måtte gå i innstillinger i nettleseren og stille User Agent til Android.....

Lenke til kommentar

TV2 Sporten 2010 (TV 2 AS) Fotball: Nyheter, feeds og oversikter. Live events koster penger. Har vært på Iphone i evigheter så endelig. Kanskje vi også får høre: "finnes til Iphone OG Android" i reklamene heretter også. Krysser fingrene...

 

(Noen som finner en link?)

Lenke til kommentar

TV2 Sporten 2010 (TV 2 AS) Fotball: Nyheter, feeds og oversikter. Live events koster penger. Har vært på Iphone i evigheter så endelig. Kanskje vi også får høre: "finnes til Iphone OG Android" i reklamene heretter også. Krysser fingrene...

 

(Noen som finner en link?)

Sikker på at denne har kommet? Står ingenting om det på TV2 Sportens facebook sider...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...