Desire Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) 3 stk til på lista: Øyafestivalen 2010 (Marius Gravdal) Lag ditt eget program, se nyheter, se hvilke konserter som er akkurat nå, se neste konserter osv! myCityBikes bysykkel (lacostej) Hvor er det ledige bysykler? Hvor er det stativ? For Oslo P5 (Liquid Air Lab GmbH) Norsk radiostasjon Endret 14. juli 2010 av Desire Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 endelig p5 app! har venta på den Lenke til kommentar
Desire Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 AG Norwegian Newspapers (Agargroove) Liste med bokmerker til disse avisenes nettsider: Aftenposten, Dagbladet, Dagens Næringsliv, Demokraten, Finmark Dagblad, Fædrelandsvennen, Gudbrandsdølen Dagningen, Glomdalen, Haugesunds Avis, Laagendalsposten, Lofotposten, Moss Avis, Nationen, Nordlys, Nettavisen, Oppland Arbeiderblad, Vårt Land, Verdens Gang, Stavanger Aftenblad, Tønsbergs Blad, Varden, Sunnmørsposten + en liste med diverse nytteapps Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Lista utvides også med nok en pakkesporings app: pakkespor - Sporing hos Posten (FrontDev) Fra infoside: Applikasjonen lar deg enkelt spore dine Posten-forsendelser løpende, du varsles hver gang status endres. En notifikasjon vises i statuslinjen på din telefon. Viser strekkode for scanning. Lar deg spore mange pakker samtidig. Finner ikke denne på Market med min x10 mini pro. Hverken ved søk, eller med barcode scanner. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Eneste jeg kan tenke meg er at den krever nyere versjon av Android. X10 mini pro kjører vel v 1.6. Selv har jeg telefon med v 2.1 og da finner jeg den uten problemer. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Var det jeg tippet også, men fant ingen informasjon om hvilken versjon den krevde. Må vel vente til x10 også får 2.1 Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg finner den med HTC Dream med 1.6, så er ikke det som er problemet. Er nok heller oppløsningen til x10 mini. Send en mail til utvikleren og spør om han kan tilpasse den for små skjermer, eller i det minste kompilere den med den med 1.6 SDK, så den er mulig å laste ned for mobiler med små skjermer. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Lagt til lista: Skudenes og Aakra Sparebank (Hein Andre Grønnestad) App som forenkler SMS tjenestene til denne banken Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Her var det mye genialt småsnacks, nomnom! Lenke til kommentar
Desire Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Lagt til: Prisjakt/Pricespy (XMS Developers) Søk og finn beste pris i valgbar avstand på ønsket produkt. Winner of SADC-09! This application is mostly useful in Sweden, Norway and New Zealand. Search for products per country by text or barcode, find the cheapest shop or the closest one - including navigation and calling, see user ratings and opinions, and more. (Spennende...) Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Heisann, tusen takk for ei fantastisk liste over norske apps! Har leitet rundt etter dette ei stund Lenke til kommentar
Desire Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Lagt til: Dustin Norge (Dustin group) Nettbutikken til data og tele butikken Dustin. (Spør meg hvorfor man skal bruke av tilgjengelig plass til apps til noe som ikke gjør noe annet enn websiden?) I rettferdighetens navn skal den selvfølgelig med. Noen som finner en egnet link til appen så kom med den. Fant ingen nå. Her er pressemeldingen dog Endret 19. juli 2010 av Desire Lenke til kommentar
raet Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Er det noen som har forslag til, og erfaringer med navigasjonsprogram til Android (det er noen gjengangere når man søker litt rundt, men svært få som skriver så mye om erfaringer og sammenligninger...) anyone? Endret 22. juli 2010 av raet Lenke til kommentar
damn Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Package Tracking er også ett pakke sporings program.. Har Posten, DHL, UPS og mange mange flere. Link: http://www.androlib.com/android.application.com-ztech-packagetracking-qDq.aspx Lenke til kommentar
hessel Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er det noen som har forslag til, og erfaringer med navigasjonsprogram til Android (det er noen gjengangere når man søker litt rundt, men svært få som skriver så mye om erfaringer og sammenligninger...) anyone? Dette er vel et temmelig generelt spørsmål om applikasjoner (ikke nødvendigvis norske), som heller hører hjemme i denne tråden. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Package Tracking er også ett pakke sporings program.. Har Posten, DHL, UPS og mange mange flere. Link: http://www.androlib.com/android.application.com-ztech-packagetracking-qDq.aspx Takk til Damn ! Lagt til i andre kategori: Package Tracking (Technogeek00) Endret 24. juli 2010 av Desire Lenke til kommentar
Icarvs Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) to svenske nettbaserte filmtjenester tilgjengelig i norge med norske tekster: Headweb skal komme med an app til android for å se filmer fra headweb.com Voddler har en app, men du får kun sett trailere på denne. Endret 26. juli 2010 av Icarvs Lenke til kommentar
Desire Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) GodsetFan (Genwi) Fotballblogg med full fokus på Strømsgodset og dets gamle gress. Muligens ikke den siste appen av denne sorten ettersom det popper opp fler og fler slike i forskjellige ligaer om dagen. Legger også til Voddler sin uferdige app og takker samtidig for tipset til Icarvs! Voddler (Voddler Group AB) Nedlastbar som app, men enda ikke ferdig for det den egentlig skal: laste ned filmer. Uansett, den viser oversikt over filmer med visse trailere. En god del gratis filmer som kan nås via ordinær web tilnærming: http://www.voddler.com/ Endret 29. juli 2010 av Desire Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kunne tenkt meg at det ble laget et innlegg/en side som forteller hvilke apps som kan kjøpes uten å roote/ha et utenlandsk sim-kort. finnes dette? apps som f.eks kan betales på en side og lastes ned til telefonen via en APK? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kunne tenkt meg at det ble laget et innlegg/en side som forteller hvilke apps som kan kjøpes uten å roote/ha et utenlandsk sim-kort. finnes dette? apps som f.eks kan betales på en side og lastes ned til telefonen via en APK? Godt forslag.....Her er de jeg har kjøpt på den måten: - Scan2PDF Mobile (ta bilde og gjør om til PDF) - Documents to go (Redigere Word, Xl) - Copilot Live8 (GPS-program) - Sygic Mobile maps 10 (GPS-program) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå