Khaffner Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Truecaller (gratisversjonen) passer vel strengt tatt inn her, da den er tilpasset Norge og mange andre land. Endret 8. juni 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Grunnen til at man ikke finner Norgeskart på Froyo er at det er en protected app. Protected apps kan ikke vises i Market i Froyo enda (men man kan fikse det hvis man har roota). Jeg tipper det blir mulig å se protected apps når Froyo blir offisielt lansert. Og hvor lenge må jeg vente på det da?? - må ha sjøkart når jeg reiser på sommerferie om ca 2-3 uker! Lenke til kommentar
Desire Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Lagt til Kyoogi Sport (Kyoogi.Mobi) Live oppdatering, odds og resultater fra forskjellige sporter. På norsk. Endret 9. juni 2010 av Desire Lenke til kommentar
mohella Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Og hvor lenge må jeg vente på det da?? - må ha sjøkart når jeg reiser på sommerferie om ca 2-3 uker! Har du prøvd RMaps? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hoi, den virket nesten enda bedre... Takk, mohella Hmm, skal ikke dra den lenger, tråden er vel ment som en oppsamling av gratis apps, ikke tips og råd.. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Norsk Tipping sitt program på plass Lenke til kommentar
hessel Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Rettere sagt her: https://www.norsk-tipping.no/tilleggstjenester/mobilspill Lenke til kommentar
Desire Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Norsk Tipping sitt program på plass Lagt til liste. Forøvrig: Noen som kan bekrefte at Get PVR appen overhodet fungerer? Endret 20. juni 2010 av Desire Lenke til kommentar
tobv83 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Får ikke installert programmet Norsk Tipping på min mobil, har en SE X10. vet det er fler som har samme problem, men lurte bare på om noen hadde fått fikset dette? Sender Spill til 1960, får opp linken men da jeg trykker på "last ned" får jeg opp at det ikke finnes noen app her. har prøvd å laste ned appen via pcen, men får ikke åpnet den via mobilen. mvh Thor Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Får ikke installert programmet Norsk Tipping på min mobil, har en SE X10. vet det er fler som har samme problem, men lurte bare på om noen hadde fått fikset dette? Sender Spill til 1960, får opp linken men da jeg trykker på "last ned" får jeg opp at det ikke finnes noen app her. har prøvd å laste ned appen via pcen, men får ikke åpnet den via mobilen. mvh Thor Synes å ha sett noe om at X10 ikke støttes ennå pga skjermstørrelse?.. edit: i denne tråden Endret 20. juni 2010 av osmano Lenke til kommentar
tobv83 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Får ikke installert programmet Norsk Tipping på min mobil, har en SE X10. vet det er fler som har samme problem, men lurte bare på om noen hadde fått fikset dette? Sender Spill til 1960, får opp linken men da jeg trykker på "last ned" får jeg opp at det ikke finnes noen app her. har prøvd å laste ned appen via pcen, men får ikke åpnet den via mobilen. mvh Thor Synes å ha sett noe om at X10 ikke støttes ennå pga skjermstørrelse?.. edit: i denne tråden ja noe slik jeg også har lest det en plass, men bare lurte på om noen hadde fått fikset dette? Lenke til kommentar
Desire Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Får ikke installert programmet Norsk Tipping på min mobil, har en SE X10. vet det er fler som har samme problem, men lurte bare på om noen hadde fått fikset dette? Sender Spill til 1960, får opp linken men da jeg trykker på "last ned" får jeg opp at det ikke finnes noen app her. har prøvd å laste ned appen via pcen, men får ikke åpnet den via mobilen. mvh Thor Dette diskuteres flere steder, men: Fra Norsk Tipping meldes det om at flere som kjører annen enn default browser (opera etc.) har hatt problemer med installasjon. Dette kan ha en sammenheng. NT vidersendte min henvendelse til utviklerne i firmaet som har produsert dette for dem. Jeg videreformidler svar derfra etter samtalen, om det fremkommer noe av verdi. Uansett, hos NT har de ikke hatt fler henvendelser ifm X10'en, så antageligvis er det ikke telefonen som det antas her... Endret 21. juni 2010 av Desire Lenke til kommentar
Desire Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Ny på lista: Bring (Finn Johnsen) pakkesporing widget. Oppdateres hvert 15. minutt (tredjepartsutviklet - ikke Posten eller Bring sin egen app). Endret 22. juni 2010 av Desire Lenke til kommentar
Desire Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Legger til liste: Vindsiden (objo) Viser vindmålinger fra 15 norske værstasjoner spredt utover landet. (Mangler nok litt på brukervennlighet imo ) Lenke til kommentar
Desire Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Sony Ericsson X10 og Norsk Tipping applikasjonen: Fikk tlf fra firmaet som har utviklet appen for android. Det viser seg faktisk at den ikke støttes i dag for X10'en, men at dette skal være på plass førstkommende tirsdag. (Så får jeg svelge utsagnet om meldte problemer med x10 ikke var modellavhengig i annen kommentar ) Endret 22. juni 2010 av Desire Lenke til kommentar
tamasox Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Norsk Tipping: Etter noen mail frem og tilbake, ble jeg oppringt av Buypass andre linje. Kan ikke si jeg er imponert over kunskapen deres, selv om kundeservicen ellers var bra. X10 har rett og slett for stor skjerm, og de visste ikke når det kom en versjon som støtter x10 Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Norsk Tipping fungerer heller ikke på min Milestone, dvs. jeg får ikke en gang lasted ned programmet... Alt som dukker opp når jeg prøver å laste det ned er 'Beklager, dokumente du spurte etter kan ikke vises' - eller noe i den duren (med default nettleser). Frustrerende. Det må da for pokker gå an for NT å lage et generisk program som er platform uavhengig slik som 98% av alle programmene i Android market..!? Er det i det hele tatt noen som har fått lastet ned og kan bruke dette programmet? I så fall, kunne noen være så vennlig å laste opp APK fila et sted så jeg får testet det ut? Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Merk at det er mange forskjellige versjoner, jeg bruker den som koster 6.99$, vet ikke om de andre har denne funksjonen. Hos meg bare åpner jeg programmet, og på skjermen dukker det opp en knapp som heter "Update Phonebook" Ahhh! Da mangler nok gratisversjonen (Noe denne tråden omhandler) denne funksjonen. St1-R Denne tråden omhandler NORSKE gratisapps til Android, men jeg svarer deg lell. Knappen "Update Phonebook" har du også¨i gratisversjonen, OK. Det viste seg at jeg hadde "feil" Truecaller installert. Gjorde et nytt søk på marked og fant riktig program (TrueCaller - Caller ID). Dette var ikke tilgjengelig på marked forrige gang jeg søkte. Programmet er genialt. Har endelig fått oppdaterte adresser på alle kontaktene. Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 "There are no matches in Android Market for the search: norgeskart". Google Nexus One med Froyo. Oppdaterte Froyo i dag, den dukket da plutselig opp Lenke til kommentar
Desire Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Her kommer det en app som vi kan like: Hove 2010 Info knyttet til årets festival. Ser spennende ut. Dette er slikt vi vil ha Endret 24. juni 2010 av Desire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå