thklinge Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Het Norgeskart på Market før, men er borte nå. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Sjekk første post... "Norgeskart" edit: - ligger der enda den da...!! -på market også... Endret 1. juni 2010 av Itek Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 "There are no matches in Android Market for the search: norgeskart". Google Nexus One med Froyo. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 "There are no matches in Android Market for the search: norgeskart". Google Nexus One med Froyo. Bug i Froyo? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Finnes den på Market på Desire? Lenke til kommentar
Desire Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Finnes den på Market på Desire? Jepp! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 doubleTwist Player - gratis en stund framover iallfall... Lenke til kommentar
Desire Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Lagt til liste: Fersk, men kanskje ikke livsnødvendig: Dagens Trønderlov av Yast AS Endret 5. juni 2010 av Desire Lenke til kommentar
Desire Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Norsk Tipping snart klar... " - Vi lanserer mobilspill på Android-plattformen i forbindelse med VM, og er veldig glade for det, sier Pål Bergersen, leder for mobil i Norsk Tipping, til Mobilen.no." Lenke til kommentar
osmano Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Vil gi ros til Desire (trådstarter) for en av de bedre Desire-trådene Lenke til kommentar
Desire Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Når noen melder apps de ikke finner, så er det fint om det oppgis hva slags tlf + android ver. man har - så favner vi flere Aktiv? --> SMSbanking (Havleik Consulting) er for mange ikke å finne på Market (undertegnede også) Noen som fortsatt finner den? (Desire 2.1 med siste oppgr.) Dobbeltpostet - diskuteres her også, men beholdes pga relevans. Endret 6. juni 2010 av Desire Lenke til kommentar
belenix Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg finner SMSbanking med Nexus One med Android 2.2 og Samsung Spica med 2.1. Men ikke med HTC Magic, 1.5 og Sense. Jeg må komme med en korrigering. Finner nå SMSbanking også med min HTC Magic. Hadde "glemt" et T-Mobil USA SIM i telefonen. Endret 6. juni 2010 av belenix Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 belenix - Finner du Norgeskart på Froyo? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nei, men har Norgeskart installert. Trolig installert før jeg oppdaterte til Froyo. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nei, men har Norgeskart installert. Trolig installert før jeg oppdaterte til Froyo. Send mail til utvikler og hør om Froyo-support. [email protected] Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Truecaller funker i mange land, deriblant Norge. Kan søke opp navn og nummer, og det beste: fylle ut kontaktlisten din basert på eksisterende info. Har du navn og nummer fyller den inn addresse, postnummer, etc. Anbefales! Dersom jeg skjønte deg riktig så kan Truecaller søke gjennom kontaktlista i telefonen for så å fylle ut manglende informasjon? Jeg er ikke istand til å finne noen slik funksjon. Det eneste jeg får det til å gjøre er å komme med resultater basert på hva jeg skriver i søkefeltet. Kan du være så snill å opplyse meg litt...;-) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Merk at det er mange forskjellige versjoner, jeg bruker den som koster 6.99$, vet ikke om de andre har denne funksjonen. Hos meg bare åpner jeg programmet, og på skjermen dukker det opp en knapp som heter "Update Phonebook" Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Merk at det er mange forskjellige versjoner, jeg bruker den som koster 6.99$, vet ikke om de andre har denne funksjonen. Hos meg bare åpner jeg programmet, og på skjermen dukker det opp en knapp som heter "Update Phonebook" Ahhh! Da mangler nok gratisversjonen (Noe denne tråden omhandler) denne funksjonen. St1-R Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Grunnen til at man ikke finner Norgeskart på Froyo er at det er en protected app. Protected apps kan ikke vises i Market i Froyo enda (men man kan fikse det hvis man har roota). Jeg tipper det blir mulig å se protected apps når Froyo blir offisielt lansert. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Merk at det er mange forskjellige versjoner, jeg bruker den som koster 6.99$, vet ikke om de andre har denne funksjonen. Hos meg bare åpner jeg programmet, og på skjermen dukker det opp en knapp som heter "Update Phonebook" Ahhh! Da mangler nok gratisversjonen (Noe denne tråden omhandler) denne funksjonen. St1-R Denne tråden omhandler NORSKE gratisapps til Android, men jeg svarer deg lell. Knappen "Update Phonebook" har du også¨i gratisversjonen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå