Überadri Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 RMaps gir adgang til blant annet kart fra norske kartvesen. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Lagt til Skandiabanken SMS-Bank av Aina Småvik. Ikke funnet off-market link enda. Så om noen har, så hiv den innpå. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Nok en app med brukt tema: Bysyklist Oslo av Roger Kind Kristiansen. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Lagt til Radio 1 (Liquid Air Lab GmbH) Flere forskjellige norske stasjoner i tillegg til Radio 1 sine. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Babynavn (Espen Myhre)Hjelp til å finne norske navn på barnet og viser kurve på populæritet. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Her er en litt utenom det vanlige. Svadasetning generatoren BUSS av Henrik Solberg. Måtte teste - og jada, høres smart ut, men bare sprøyt. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) The Voice Norway har også en norsk radiostasjons app. (Liquid Air Lab GmbH) Endret 24. mai 2010 av Desire Lenke til kommentar
nems Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Finner ikke den appen til Gule Sider på market? Er den fjernet? (Desire) Lenke til kommentar
xkakemannx Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Finner ikke den appen til Gule Sider på market? Er den fjernet? (Desire) Ligger der den, men den heter "Se hvem som ringer". Lenke til kommentar
nems Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Et søk etter "Se hvem som ringer" gir 0 resultater.. Prøvde med store og små bokstaver osv, men tror ikke søket er case sensitive... Du har Desire Kakemann? Lenke til kommentar
xkakemannx Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Et søk etter "Se hvem som ringer" gir 0 resultater.. Prøvde med store og små bokstaver osv, men tror ikke søket er case sensitive... Du har Desire Kakemann? Ja, jeg har Desire, og søkte når jeg søkte etter "gule", uten "", så fikk jeg treff. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nok en app med brukt tema: Bysyklist Oslo av Roger Kind Kristiansen. Kan ikke finne denne i Market, hverken ved søk eller QR. Noen som har lyst til å gi meg apk-filen (hvis appen er gratis)? Lenke til kommentar
Desire Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Kan ikke finne denne i Market, hverken ved søk eller QR. Noen som har lyst til å gi meg apk-filen (hvis appen er gratis)? Et søk på "Oslo" gikk inn med en gang. Endret 27. mai 2010 av Desire Lenke til kommentar
nems Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Et søk etter "Se hvem som ringer" gir 0 resultater.. Prøvde med store og små bokstaver osv, men tror ikke søket er case sensitive... Du har Desire Kakemann? Ja, jeg har Desire, og søkte når jeg søkte etter "gule", uten "", så fikk jeg treff. Eneste jeg får opp er DGS, som virker som gulesider på dansk.. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Eneste jeg får opp er DGS, som virker som gulesider på dansk.. Jeg finner den også med en gang, men du kan alternativt hente den her (nedlasting fra Gule sider). Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Takk for tipset om tv.nu, den var mye bedre enn de 2 andre jeg har prøvd Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Kan ikke finne denne i Market, hverken ved søk eller QR. Noen som har lyst til å gi meg apk-filen (hvis appen er gratis)? Et søk på "Oslo" gikk inn med en gang. Finner den fortsatt ikke Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Kan være at din mobil ikke har kompatibel skjermoppløsning eller Android-versjon. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Oiiiiiiiii Norgeskart med gps, kart på land OG til vanns helt gratis!!!! -skulle bare vært en måte å laste ned på da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå