mwium Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Som jeg har skrevet om her finnes det nå en app som finner optimalt abonnement basert på data fra telepriser.no. Appen ligger her: https://market.android.com/details?id=no.stensberg&feature=search_result Kvaliteten på forslaget appen gir er jeg enda ikke helt sikker på, ettersom den har såpass få brukere. I håp om å få flere slenger jeg inn en post her Endret 15. juli 2011 av mwium Lenke til kommentar
glennbech Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hei! Er det mulig å få med denne i oversikten mon tro? Badetemperaturer for Oslo. Must have nå i sommer! https://market.android.com/details?id=com.glennbech.badetemp Viser også badestedene (takk til skiforeningen) og værmelding for badestedene. 1 Lenke til kommentar
glennbech Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hey, Ser også at Konsertkalenderen min ikke liggger her; Bare for Oslo, John Dee, Rockefeller og Sentrum scene foreløpig https://market.android.com/details?id=com.glennbech.konsertkalender Har kalenderintegrasjon og deling på Facebook .-) Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg er på utkikk etter en app over busstrafikk i Bergen. Har dere noen anbefalinger - hvis det finnes? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er på utkikk etter en app over busstrafikk i Bergen. Har dere noen anbefalinger - hvis det finnes? Du kan jo prøve denne: https://market.android.com/details?id=de.schildbach.oeffi Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Takk for svar. Jeg hadde den fra før av, men så nå at den fungerte bedre i Bergen enn jeg trodde. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 http://www.vegvarsler.no/index.aspx begynte lovende, men å melde inn fotobokser der er det tydeligvis ikke noen vits i å gjøre lengre.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) http://www.vegvarsler.no/index.aspx begynte lovende, men å melde inn fotobokser der er det tydeligvis ikke noen vits i å gjøre lengre.... Må den ha internett, eller funker den greit bare med gps data? Har 0 mb på abonemange mitt :\ Endret 17. juli 2011 av Complexity Lenke til kommentar
glennbech Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hei, Er det noen som oppdaterer førstesiden på denne tråden? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Forslag til brukanes vær-widget? Syns yr sin er elendig. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hei, Er det noen som oppdaterer førstesiden på denne tråden? Trådstarter har ikke vært pålogget forumet siden 14. februar, så svaret er nei. Forslag til brukanes vær-widget? Syns yr sin er elendig. Selv bruker jeg to forskjellige. Aix Weather Widget gir deg en flott 24-timers graf. Veldig fornøyd med denne, og den er gratis. Weather widgets Yr.no (utgiver Pixelspore) gir deg mange valgmuligheter. Koster noen tomflasker, men er verdt det. Lenke til kommentar
me_noother Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Jeg har lager en app! Last den ned her: Commig soon Endret 1. august 2011 av me_noother 1 Lenke til kommentar
glennbech Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hei! Da har jeg også laget UV varsel for Norge, Sverige og Danmark. Pass på familien i Sola folkens! :-) Applikasjonen viser hvor mye ultraviolett stråling (UV-stråler) det vil bli i Skandinavia i forhold til varslet vær. Dersom det blir mindre skyer enn varslet, vil UV-strålingen øke. Applikasjonen viser derfor også alternative Uv indekser for de tilfellene været er varslet dårlig for dit sted. Ultrafiolett stråling kommer naturlig fra sola. UV-stråling kan skade hud og øyne både på kort og lang sikt. Du bør sjekke UV-varselet for å vite hvordan du best kan beskytte deg mot strålene. Applikasjonen gir en indeks for din lokasjon og gode råd om hvordan du beskytter deg. Applikasjonen finner dere her på Android market Endret 2. august 2011 av glennbech Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bursdager Hei, nå er det en norsk versjon av programmet bursdager. Disse funksjonene er i dagens situasjon: - Søker etter personer over 18 år (Nå fungerer på det norske folk) - Legg bursdager manuelt - Importer kontakter fra kontaktlisten - Lagre fødselsdagen til app - Endre visningsnavnet for lagrede person - Vis persons adresse på kartet - Liste over lagrede bursdager som kan sorteres etter den dagen bursdag, fornavn og etternavn - Widget som viser de neste tre kommende bursdager. - Mulighet til å velge fargen på widget, og oppdateringsfrekvensen - Varsling når en bursdag pågår - Velg hvilken tid på dagen at meldingen vil komme Ta en titt på http://fodelsedagar.wordpress.com/ og skrive en kommentar og la gjerne en kommentar på markedet hvordan du liker app fungerer. Bursdag Bursdag PRO //henkepenka 1 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei! Da har jeg også laget UV varsel for Norge, Sverige og Danmark. Pass på familien i Sola folkens! :-) Applikasjonen viser hvor mye ultraviolett stråling (UV-stråler) det vil bli i Skandinavia i forhold til varslet vær. Dersom det blir mindre skyer enn varslet, vil UV-strålingen øke. Applikasjonen viser derfor også alternative Uv indekser for de tilfellene været er varslet dårlig for dit sted. Ultrafiolett stråling kommer naturlig fra sola. UV-stråling kan skade hud og øyne både på kort og lang sikt. Du bør sjekke UV-varselet for å vite hvordan du best kan beskytte deg mot strålene. Applikasjonen gir en indeks for din lokasjon og gode råd om hvordan du beskytter deg. Applikasjonen finner dere her på Android market Genialt, mann! Jeg får nå oppgitt UV-varsel for fylket jeg er i - og jeg er akkurat nå på et "ikke-sted" i en kommune "utenfor allfarvei". Informasjonssiden sier at jeg er 7500 meter unna gjeldende UV-varsel - som antageligvis er kommunesenteret i denne ubetydelige kommunen. Det får meg til å anta at det er minst et UV-varsel pr. kommune!? Hadde det vært mulig å få app'en til å si "UV-varsel for [kommune]" istedenfor [fylke]? Jeg vil også oppfordre deg til å lese over alle tekstene igjen, det er en del, ja, skrivefeil.. "Snø og vann kan reflektelere UV stråler" står det bl.a. her. Lenke til kommentar
An.Skaal Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Handlelista er en norsk app. Android Market - Handlelista Dere kjenner konseptet, men her er det ikke reklame. Du kan dele handlelister med andre som har programmet. Også har du Timeplan... Android Market - Timeplan Denne appen vekker deg før skolen begynner og slår på lydløs i timene. Endret 10. september 2011 av An.Skaal Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva med om noen som er litt mer aktive enn TS tar over denne tråden, oppdaterer og rydder litt? Bør ikke være noe problem for en moderator å endre forfatter av den første posten til en ny person. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har laget en enkel liten app for T-banen i Oslo. Appen er designet for å være effektiv i bruk. Ved typisk normal bruk trenger man ikke å gjøre noe annet enn å starte appen. Nærmeste stasjon vises med antall minutter til neste bane går. Ligger gratis ute på market nå, fint om noen gidder å komme med litt feedback på hvordan appen kan forbedres. Last ned T-bane fra Android Market Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Chess saldo Denne appen gir deg oversikt over saldoen for ringeminutter, sms, mms og datatrafikk, samt foreløpig forbruk i kroner for ChessOn (Flex/Time/Fire), Chess Sjakk Matt abonnement. Saldo-informasjonen hentes fra Chess sine sider. I motsetning til generelle forbruks-apper er denne mye enklere å bruke. Alt du trenger er brukerlogin til din chess-konto. Ingen annen konfiguering nødvending. I tillegg er den helt nøyaktig (forbruks-apper teller f.eks. MMSer som datatrafikk). Appen inkluderer egen widget! Pris: 10 NOK URL: Link til app på Android Market Endret 1. oktober 2011 av bonne89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå