Khaffner Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen som vet om en bra app som inneholder oppskrifter på drinker og cocktails tilpasset norske måleenheter? de fleste apps jeg finner er de som operer i Oz og lignende.. 1oz tilsvarer ca 30ml, litt hoderegning skader ingen Lenke til kommentar
xkakemannx Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 TV2 Sporten 2010 (TV 2 AS) Fotball: Nyheter, feeds og oversikter. Live events koster penger. Har vært på Iphone i evigheter så endelig. Kanskje vi også får høre: "finnes til Iphone OG Android" i reklamene heretter også. Krysser fingrene... (Noen som finner en link?) http://www.tv2sporten.no/tv-2-sporten-endelig-paa-android-3284499.html Da har den kommet! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 world news har egen avdeling for de fleste norske aviser, og hvis det er noen som mangler er det bare å sende en e-post til utvikleren Lenke til kommentar
koktris Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Til alle som har ventet på det: Matprat-appen har kommet til android! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg venter (sikker flere enn meg) på NRK's Nett-TV app til Android. Nede i artikkelen skrives det: Han legger til at det jobbes med å få applikasjonen til Nokia- og Android-telefoner også, men at en dato ikke er klar ennå. – Men det vil skje i nærmeste fremtid, forsikrer Østgård. Noen som vet noe mer om det? Lenke til kommentar
Desire Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Sent, men godt! : Matprat (SmartPhones Telecom AS) Denne bør vel alle ha. Gjør det en slik app skal - og gjør det bra! Her bæres du fra: hva er anledningen - til hva slags mat - til hvordan - og hva skal til. En etterlengtet app som burde kommet til android for lenge siden. Intuitiv og lekker GUI. Nå trenger vi ikke lenger å putte den bærbare pc'en på kjøkkenbenken. Dette var mye skryt, men imo berettiget. Svært populær app til Iphone og ingen grunn til at den ikke skal bli det for android også. (Takk for tips!) Endret 9. september 2010 av Desire Lenke til kommentar
Desire Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 world news har egen avdeling for de fleste norske aviser, og hvis det er noen som mangler er det bare å sende en e-post til utvikleren Takk for tips! Lagt til lista. Altså: World Newspapers - Top News (Abhishek Kumar) Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 er en reklame på x-factor at tv2 har kommet med x-factor app til android og iphone, noen som finner den? Det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
jwa Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Finnes på marked, bare å søke på x-faktor :-) Lenke til kommentar
Desire Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Finnes på marked, bare å søke på x-faktor :-) hm.. fungerer ikke for meg. Er x-faktor navnet på appen? Kan vi også få navnet på utvikler? Leser også på TV2 sine sider at den er etterlyst av flere android brukere (?). Endret 10. september 2010 av Desire Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noen som bruker MarketAccess og som har nummeret som kommer opp i app'en for et norsk simkort? Har Tele2 og simkortet oppfører seg som svensk i Android Market, så hadde satt pris på om noen har det så jeg kan få tilgang til norske apps. Synes forøvrig at det er ganske teit de ikke bare legger appene ut på worldwide market i stedet for å legge de ut spesifikt for Norge. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Ny: ELIXIA booking (Intellicom AS) For kunder ved Elixias treningssentre. Videreføring til mobil av web bookingen som Intellicom utviklet for Elixia allerede for en 4-5 år siden, om jeg ikke husker feil. Bestill eller avbestill treningstid "on the go" ++. Endret 10. september 2010 av Desire Lenke til kommentar
jwa Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 X Factor RB, Requests Lenke til kommentar
jwa Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 X Factor 2010 heter den, brukte den igår, men finner den ikke på marked nå, skal se imorgen om jeg finner den igjen. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Ser man det: X Factor (Apps AS) : Syng inn ditt bidrag og få kommentarer fra dommerne på din sang. Velg mellom flere sanger, last de opp og del med dine venner. Du kan også lytte til andre/venner og prøve å samle flest "Likes". Flott å se en typisk Iphone utvikler ( Apps AS) signere for en droid app. Kanskje det frister til gjentagelse (hint hint) Lenke til kommentar
belenix Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som bruker MarketAccess og som har nummeret som kommer opp i app'en for et norsk simkort? Har Tele2 og simkortet oppfører seg som svensk i Android Market, så hadde satt pris på om noen har det så jeg kan få tilgang til norske apps. Synes forøvrig at det er ganske teit de ikke bare legger appene ut på worldwide market i stedet for å legge de ut spesifikt for Norge. SIM numeric: 24201 Lenke til kommentar
Desire Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Ny: EasyParking (Havleik Consulting) Denne applikasjonen benytter seg av EasyPark sin SMS tjeneste for å betale for parkeringer. Man må ha oblat og avtale med EasyPark for å benytte denne applikasjonen. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 SIM numeric: 24201 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Finner ikke TV 2 sporten appen med helten min :S har ikke rootet den.. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Den heter "TV2 Sporten 2010" Hvis den ikke dukker opp har det vel noe med skjermoppløsning/android-versjon å gjøre....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå