Gå til innhold

GPS på ny HTC Desire med Android 2.1


Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har noe å anbefale.

Usikker på TomTom pga. at jeg ikke fikk kjøpt kart oppdateringer til min gamle HTC TC etter en stund eller den virket ikke etter oppgradering til ny win.

 

Skal til USA om 2 uker og ønsker meg Nord Amerika og Europakart.

 

Men ønsker ikke å gå i Iphone fella som min sønn med Engelsk O2 abb. utenfor England blir det dyrt.

 

Noen som har tips?

 

Hilsen

Vidar Holum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Får tips om NDrive og Sygic på TomTom forumet.

Noen av de som som er brukbare i Norge?

Da mister jeg vel æøå?

 

Ser at ndrive.no hjemmesiden er nede pga at norsk agent AGON er konk.

Domenet er havnet hos bobestyrer sier bransjen.

 

Hmmm testversjon for Android hadde de ikke.

 

Buying a license for your trial version from the NDrive website (Windows Mobile and Symbian only)

Your IMEI does not have any associated promotion. To purchase a license trial, you need to activate your map.

 

???

Endret av VHolum
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har samme telefon og skal til samme sted, så dere mener at jeg bare skal bruke den som ligger der fra før av som heter "kart" som er google maps?

 

Flytter jeg meg til San F så dukker det opp, og med gps aktiv så er den gratis og god i USA?

Eller dukker kartet bare opp med internett på.

Må vel legge inn usa på selve telefonen som for eks på ovi maps nokia.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg har samme telefon og skal til samme sted, så dere mener at jeg bare skal bruke den som ligger der fra før av som heter "kart" som er google maps?

 

Flytter jeg meg til San F så dukker det opp, og med gps aktiv så er den gratis og god i USA?

Eller dukker kartet bare opp med internett på.

Må vel legge inn usa på selve telefonen som for eks på ovi maps nokia.

 

Kartene lastes ned via nettet mens du bruker det. Kart kan ikke forhåndslagres. Pass på datatrafikk :)

Lenke til kommentar

Edit: Glem det. Så ikke at det var en gammel tråd... :blush:

 

Et noe uortodokst forslag kanskje, men hvis du har et minnekort liggende får du en Nokia 5230 med et par Koss PortaPro som bonus for 800 kroner hos Telenor. De leverer kjapt, så du burde rekke å få den og låse den opp på to uker. Gratis navigasjon, god musikkspiller og backuptelefon etter ferien (evt. med tvilling-sim til bilen, det er visstnok bilholder i salgspakken på disse nå). Til den prisen er det ikke så farlig å rote den bort i USA heller.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...