fjarle Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Motorola Shadow kan være Nexus Two. Les mer Lenke til kommentar
confusus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 OMFG jeg som tenker å kjøpe milestone i juni.. så kommer denne ahhh så råååå også faen... tsts ska jeg vente? el gå for milestone ? arhhh Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er sinnsykt godt fornøyd med min Motorola Milestone, men om Shadow er så bra som ryktene tilsier har jeg ingen problemer med å oppgradere til den når tiden er inne. Større skjerm, tynnere, enda bedre og romsligere tastatur, hdmi, bedre kamera og ikke minst kommer den nok med nyeste utgave av android, mest trolig 2.2. Hærlig! Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kan ikke si jeg falt for designet.. Lenke til kommentar
Babality Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kan vel også være en etterfølger av Milestone / Droid. Men ser rå ut både på specs og design, mulig det blir en oppdatering av min Milestone.. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvordan kan ryktene vite noe om hvor bra Shadow er lenge før den er ferdig? Er ikke 4,3" i største laget på en mobiltelefon? Altfor stort for mine lommer ihvertfall. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvordan kan ryktene vite noe om hvor bra Shadow er lenge før den er ferdig? Er ikke 4,3" i største laget på en mobiltelefon? Altfor stort for mine lommer ihvertfall. Ja enig. Min HTC Desire er stor nok i lomma. Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg håper skjermen ikke blir større enn Milestone/Desire sin, det er perfekt størrelse for en mobil. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Litt overraskende om Motorola lager telefon for Google, da de har vist seg å være litt i opposisjon mot Google når det gjelder Android og fremtidig utvikling. Men det skal sies at de har _veldig_ mange Android-modeller på gang, så en enkeltmodell betyr neppe noe fra eller til. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nå burde jeg egentlig ikke si noe ettersom jeg ikke har noen kildereferanse for hånd, men jeg ble fortalt av en kompis som har en kompis i Motorola (ja, jeg vet), som sa at de ikke står bak Nexus Two. Han hevdet visstnok at det er HTC som står bak den også, noe jeg selv håper svært mye på da min våte drøm er en Touch Pro 2 med litt større kapasitiv skjerm, Snapdragon og Android 1 Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 noe jeg selv håper svært mye på da min våte drøm er en Touch Pro 2 med litt større kapasitiv skjerm, Snapdragon og Android Den heter HTC Evo. Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 HTC Evo har jo ikke fulltastatur.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 HTC Evo har jo ikke fulltastatur.. Nettopp, så det blir uaktuelt for min del... Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 HTC Evo har jo ikke fulltastatur.. Nettopp, så det blir uaktuelt for min del... My bad, av en eller annen grunn leste jeg Touch Pro 2 som HTC HD2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg