Ferchie Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 hei trenger litt hjelp med denne. Hva skal man skrive inn på vertsnavn på en hotmail.no addresse? Prøvde å ringe microsoft support, men fikk lite hjelp der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Account: On Account Information: Name: John Smith (note: enter your own name) Address: [email protected] (note: enter your full Hotmail email address) Description: Hotmail Incoming Mail Server: Host Name: pop3.live.com User Name: [email protected] (note: enter your full Hotmail email address) Password: password (note: enter your Hotmail password) Outgoing Mail Server (SMTP): Host Name: smtp.live.com User Name: [email protected] (note: enter your full Hotmail email address) Password: password (note: enter your Hotmail password) Advanced Settings: Incoming Uses SSL: On Outgoing Uses SSL: On Authentication: Password Delete from Server: When removed from Inbox (or your preferred option) Denne setupen brukte jeg. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg fant det tidligere, med litt vennlig hjelp fra google pop3.live.com, SSL, serverport 995 smtp.live.com, TLS, serverport 587 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Ja, det er den infoen jeg bruker på min siden jeg har hotmail.com, men det fungerte ikke på hennes telefon. Kan det ha noe med at hun har hotmail.no addresse? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hmmm, aner ikke, men opprinnelig så var det jo slik at det bare var brukere i noen land som fikk pop3-tilgang... http://www.hardware.no/artikler/hotmail-brukere_faar_pop-tilgang/67194 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Veldig rart, jeg viste ikke engang at den eksisterte hotmail.no addresser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå