Bromle Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvilken kjølepasta er best. Noen sier Artic Silver 3 er best men jeg tror det var en som var hakket bedre... Noen som har anbefalninger//forslag? Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Tror det er en som heter noe som shin etsu eller noe sånnt som skal være hakket bedre enn AS3, men den skal til gjengjeld være noe vanskeligere å ha med å gjøre (er ikke helt sikker men jeg mener å ha lest dette en eller annen plass). Personlig så bruker jeg AS3 og er godt fornøyd med den. edit: Her kan du lese en test av shin etsu. Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Noen som vet om det kommer AS3 med SLK900? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Shin Etsu gikk ihvertfall for å være den rammeste kjølepastaen for en tid tilbake. Mener også å huske at de nylig har lansert en ny type. Det finnes sikkert en rekke tester på dette. Mener at jeg har lest en test på overklokking.no med AS3 og Shin Etsu, men jeg kan ta feil. Edit: Ser ut som jeg har kommet med post nr. 500. Jeezezz! 8) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 nei tror ikke det må kjøpes separat og shin etsu var faktisk en grad bedre men vanskeligere å bruke. pass på ikke kliss det andre steder enn på core. Hvis det står så følger det med hvis ikke er det noe fabrikk skit for at det skal se bra ut Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvilken kjølepasta er best. Noen sier Artic Silver 3 er best men jeg tror det var en som var hakket bedre... Noen som har anbefalninger//forslag? Den beste kjølepastaen (som jeg vet om) er Shin Etsu X-23-7762. www.3dfxcool.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå