marbek Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hei alle sammen.. Jeg skulle gjerne hatt litt hjelp fra noen kreative og flinke sjeler til å lage en flyer for en ny bedrift! Denne bedriften heter ITService Dokka og skal selvsagt drive med ITservice mest opp mot datamaskiner osv! Vi skal også drive med innkjøp av deler til f.eks pc'er.. Vi bygger pc'er i prisklasser som kunden selv ønsker... Vi er billige, 250 kroner halvtimen pluss pris per tjeneste Vi er meget,meget service innstilte. Litt generell info: *kontaktinformasjon fjernet av moderator* Håper noen kan hjelpe meg da jeg ikke er så meget flink med design osv.. Endret 4. mai 2010 av hernil Lenke til kommentar
marbek Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 dersom det hjelper så er det null stress for meg om det står f.eks "Ønsker du flyer? Kontakt [email protected]/x" Eller noe skulle gjerne hatt denne litt fort (A) Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg kan gjøre et forsøk. Er veldig billig, 400,- timen. Send PM hvis jeg kan hjelpe.. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) send meg et forslag på et flyer så jeg kan se hva du kan vil gjør det får jeg payer ut med 400 kroner liksom. EDIT: jeg vet ikke hva som skjedde jeg Endret 3. mai 2010 av marbek Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Var ikke direkte mobbing mot deres pris, men litt hinting til at dere tar dere betalt for tjenestene deres, men lurer på om noen kan lage en flyer gratis.. Men skal prøve meg på et forslag når jeg kommer hjem om noen timer. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Var ikke direkte mobbing mot deres pris, men litt hinting til at dere tar dere betalt for tjenestene deres, men lurer på om noen kan lage en flyer gratis.. Men skal prøve meg på et forslag når jeg kommer hjem om noen timer. hehe, jeg ser den meget godt og skjønner din hinting men greia er det at vi ikke har startet opp enda og at det har gått mye, mye, myeeee penger ut alt og lite inn om du skjønner prøver bare å begrense kostnadder så langt det lar seg gjøre! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser. På dette grunnlaget stenges denne tråden. Tilbakemeldinger tas på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg