peacee Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hei jeg har en acer aspire 5739g. jeg har prøvd å formatere hele pc'en å innstalere win xp. men når maskinen var igang igjen så gikk win xp fryktelig tregt. skulle nesten trodd jeg gikk 10 år tilbake i tid da pc'ene kjørte windows 98 -.- har noen noe forslag om hvorfor akuratt win xp går tregt men ingen andre OS? BTW kjøpte pc'en med vista litt sjenerelt om pc'en ram: 4gb cpu: 2.33ghz nvida gforce .... husker ikke resten Endret 3. mai 2010 av xcorehc Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 har du husket å innstallere drivere? 1 Lenke til kommentar
peacee Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 har du husket å innstallere drivere? nei jeg kom aldri til det for jeg ble så sinsykt irritert tror du det vil hjelpe i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Croome Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ja, drivere vil hjelpe. Skjermdrivere vil hjelpe mye ihvertfall! 1 Lenke til kommentar
peacee Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 okei. da prøver jeg det =) takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå