asad Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei Jeg er ute etter et firma som leverer kurs for office 2007. Nivået på kurset skal være ganske høyt, vi er ganske godt kjent med de fleste programmene allerede. Det mest optimale er hvis selskapet stiller lokaler selv. Har dere tips om noen seriøse aktøerer i den bransjen? Det er forresten snakk om 10 brukere, som skal stille opp, ikke flere. Prisen bør havne under 25.000 kr, da forventer jeg 2 dagers kurs med opphold ( sted man møter opp altså) Setter pris på tips Lenke til kommentar
M-G Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du burde innhente tilbud fra Visma og Crayon hvertfall, begge er ganske store aktører innen IT-kurs. De burde kunne tilpasse et kurs etter deres behov. Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Perfekt, tusen takk for tipset. Skal undersøkes nærmere. Trengte bare et par navn , som var godt etablert. Fant så mye da jeg søkte om dette på google at det virka lett å finne en mindre seriøs forhandler. Lenke til kommentar
M-G Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Glasspaper kan også være verdt å sjekke ut, husket ikke på de i stad. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg kan ihvertfall anbefale Crayon, var enkelte her i bedriften som uttalte "Det er det beste kurset jeg har vært på" når vi kjørte opplæring på Office 2007. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 jeg har vært på en god del kurs hos Crayon og har ingenting å utsette på dem. Kurs-lokalet kunne vært bedre, men jeg syntes ikke det er noe å klage så alt for mye på, det er vel heller jeg som er litt bortskjemt... Ellers har jo Microsoft også veldig bra kurs og lokaler, men er usikker på om det bare er å bestille de av Microsoft... Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Har erfaring med Visma. De sammerbeider(?) med Prometric, som står av mye Microsoft eksamener. Vertfall her til lands. Priser er det trolig på nettet. Det koster jo noen tusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå