eripaul1 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg skal muligens inn i HMKG oktober 2010. Det eneste som er problemet er at det ikke kan garanteres for skoledimming selv om du har plass. Jeg bare lurte litt hva folks oppfatning er på generell basis? Får de fleste førtidspermitert seg, eller er det mange som ikke har fått reise hjem når studiene begynner på høsten. Lenke til kommentar
avo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 I min tid var trikset å ikke søke om førtidsdimming, men heller permisjon den tiden du må på skolen. Var mye lettere å få innvilget, og i tillegg får man også betalt (dog småpenger) Lenke til kommentar
eripaul1 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 okei, så de to tingene er ikke det samme? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 I kull08 (de som dimma i høst) fikk ingen som jeg kjenner førtidsdimme, de fikk permisjon for obligatoriske aktiviteter, og dimma som normalt i oktober. Det sugde, for å si det mildt. Anbefaler å sørge for å komme deg inn på et annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå