Super-Nisse Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei, jeg har nat type: Strict, men vil ha open. Jeg har settet opp en statisk ip adresse for ps3'en (den som jeg skal ha open på) og jeg har vært å endret på routeren sine instillinger og åpnet alle de trengende portene, men det funket ikke! Jeg har og prøvd å sette den i DMZ, men det funket heller ikke... Noen som kan hjelpe? Trenger open så fort så mulig, skal ha et lite venne lan snart. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva slags modem har du og hvilken nettleverandør? Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Beklager at jeg glemte den informasjonen... NETTLEVERANDØR: LYSGLIMT ROUTER: NETGEAR WNR2000 MEN HAR OGSÅ EN LINKSYS WRT54GL, OG HAR HATT SAMME PROPBLEM MED BEGGE. Her er router instillinger, (har static ip) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er dette altiboxløsning a'la Lyse? Der må man logge inn på nettside og sette opp sentralen. Sett opp ipadressen som er på internettporten til Netgear i DMZ. Du finner den adressen i routerens WAN-innstillinger eller status. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har static ip-adresse på ps3'en min, og det er denne jeg har åpnet portene til, men det funket ikke. Har også prøvd å sette den i DMZ, heller ikke uten hell. Men viss det er brannmuren som blokker meg i å åpne portene (McAfee) må jeg da slå av brannmuren på alle dataenene mine? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Brannmuren på PC har ikke noe med strict på PS3 å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå