abene Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Asus Eee Keyboard PC er snart tilgjengelig. Les mer Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skjermen på enten er en 800x480 tommers <- Finn 2 feil! ^^ Lenke til kommentar
DCG Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skjermen på enten er en 800x480 tommers <- Finn 2 feil! ^^ Det er vel snakk om den lille som sitter på selve tastaturet? Ikke skjermutgangen? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 haha det hørtes ut som litt av en skjerm ja Lenke til kommentar
Geimst Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skjermen på enten er en 800x480 tommers <- Finn 2 feil! ^^ Det er vel snakk om den lille som sitter på selve tastaturet? Ikke skjermutgangen? Er den lille skjermen som sitter på tastaturet ja, men skal stå 480x800, Bredde x Høyde Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skal vel også stå en annen form for størrelse angivelse... Skulle gjerne sett den skjermen! ^^ Har også sneket seg inn en skrivefeil. Arsæll Benediktsson: Sånn svart veske med koffein i er en god ting på morgenen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 er det meningen at dette skal være en htpc? skulle det ikke komme trådløs hdmi også snart? ivertfall hadde det gjort seg bra på denne saken! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Endelig! Det kompakte konseptet til Amiga 500 og Commodore 128 har kommet tilbake med moderne maskinvare. Jeg er sikker på at selv hadde vært glad for å bli kvitt "boksen". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 UPS? Så man skal få en kabel mindre å forholde seg til? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er den lille skjermen som sitter på tastaturet ja, men skal stå 480x800, Bredde x Høyde Ikke hvis du snur den rundt ^^ Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Denne maskina kommer fakitsk MED trådløs HDMI! Noe som gjør den ganske dyr. Kommer uten også etter hvert Lenke til kommentar
gultr Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Interessant produkt dette, men jeg sitter igjen med en følelse av å lure på hva jeg egentlig trenger et slikt produkt til. Kommer dette i det hele tatt til å skape noen nye muligheter? Lenke til kommentar
knut Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Asus har i formiddag gitt oss beskjed om at tastaturet/maskinen blir tilgjengelig i begynnelsen av juni her til lands, til en pris på 5499 kr. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er ikke dette skrekkelig dyrt, da? Med disse spesifikasjonene ble jeg ikke spesielt imponert. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er ikke dette skrekkelig dyrt, da? Med disse spesifikasjonene ble jeg ikke spesielt imponert. Kan ta seg litt betalt siden de blir de eneste på markedet med dette, skyt meg i foten om det er andre..... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 De var først med netbooks også, og de kostet halvparten. Over 2 år etter, med omtrent samme specs man hadde den gangen, til dobbel pris? Jeg ser ihvertfall ikke poenget med dette produktet. Lenke til kommentar
gultr Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Enig at prisen er for høy. Jeg kunne godt tenke meg en nytt og penere tastatur som jeg kan benytte sammen med media-PCen min, men for meg blir den ekstra skjermen utelukkende en "kjekt å ha"-greie. Jeg er vertfall ikke villig til å betale 5000 kr ekstra (sammenliknet med et vanlig tastatur) for noe som jeg ikke engang er sikker på at jeg har bruk for. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 jeg ser 2 grunner til dette produktet: 1: Broadcom 70010/70012 video decoder (Broadcom Crystal HD technology) 2: The EeeKeyboard PC also comes with an Ultra-wideband receiver/adapter designed for the display/projector. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Blir dyrt nettopp fordi det ikke selger! som alt annet dyrt dilldall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå