TheCatIsALie Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hvordan kan jeg lage egen proxy server for "proxifier"? Er det noe med SSH? Har googla men finner bare "download proxy".. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 CC Proxy gjør jobben. siden det er en Socks4/5 server som er hva proxifier bruker http://www.youngzsoft.net/ccproxy/ Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Kan du forklare hvordan man lager med programmet? Kjører programmet, og har åpnet portene, men får feilmld. Unauthorized ... IP Address: min ip,du får ikke se:18733 MAC Address: Server Time: 2010-05-03 18:14:32 Auth Result: The proxy server blocked the external users' connections. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 er jo bare starte den opp lege in brukere osv osv osv. så fylle in ipen i proxify Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 For å legge inn brukere trenger man vel MAC adresser ol.? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Her en en liten guide... Velg først, OPtins og merket slik jeg gjorde, slo av ting du ikke trenger(det kan være på også) Bind til din ip (eksterne(har du nat bruk den)(husk åpne port 1080 i routern da) trykk på Advanced, så Networks bind til ipen igjen. Trykk på account.. I Dropdown velg Premit only. og lag en ny bruker Fyll in brukernavn, passord (ip trenger du ikke fylle in her jeg brukte bare for testing) Så ferdig, nå ber du proxyfi koble til din ip på port 1080 med brukernavnet og passordet du sa. (socks5) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Fungerer ikke fra samme PC som proxy er på med Firefox iallefall kann være pga ikke brukernavn\pass men.. Skal prøve på skolen i morra. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 jeg testa på spotify fra en annen pce, funker helt fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå