Gå til innhold

Sjekk ut min sniper video!

Sniper Montage  

23 stemmer

1. 1. Bra eller ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke stemme på denne.

Syns ikke det var noe jeg ville sitte å se på, jeg slo av etter 1:30 min. Det gikk treigt og musikken din var ikke akkurat eksplosiv som kanskje kunne passet bedre i en slik video?

Men uansett, good job :)

Lenke til kommentar

Hadde du ikke brukt 5 sekunder på å sikte inn hver eneste gang du hadde siktet ditt på noen så kunne det kanskje kvalifisert til noe i nærheten av "sniper ownage". Null reaksjon osv. Greit nok til å begynne med, men du bør være litt mer selektiv i frags + bli bedre. Orka ikke se lengre enn litt uti da det egentlig bare bestod av "opptilfleresekunderssikting"-frags. Det blir litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Dette ser bra ut. For de som sier at han sikter for lenge, og at det ikke er noe quickscoping, så kan jeg si at det ikke er mye av dette i bfbc2. Rett og slett fordi det ikke lønner seg. Målet befinner seg langt unna, og du må ta hensyn til tyngdekraft. Det er lite effektivt å skyte noen i brystet(de dør ikke av ett skudd i brystet), så de fleste snipere går for hs. For ikke å sløse ammo eller avsløre posisjonen sin sikter man gjerne et ekstra sekund, til man er helt sikker på at man treffer.

Nå ser jeg at du tar en litt annen tilnærming til sniping, hvor du løper litt rundt, og dette er det mer fart i. Kanskje mer egnet å lage video av dette. Jeg personlig liker å se en sniper som spiller litt mer taktisk, holder seg bak og støtter laget. Type marksman hs avstand til målet. Jeg finner det litt vanskelig å dømme, siden jeg ikke får helheten av det. Er ikke stor fan av montages. Men du har skills, det skal sies. Fortsett med å lage filmer. Det er en finfin hobby å ha. Kanskje gameplayet blir bedre også? Siden du konser for å lage en bra video :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...