xcitu Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Til nå har jeg bare lest hele(så langt den er kommet) Hajime no Ippo og Full Metal Alchemist, som er en jeeevlig bra serie. Vet dere om noen annen manga som er oppimot like god som Hajime no Ippo? Er på utkikk etter noe mer å lese. Kan også nevne at jeg følger med på anime til Naruto, Bleach og One Piece og har ikke tenkt til å lese disse. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Nvm, slett tråden, åpnet øyene nå sent på kvelden og fant denne tråden, 'pøørfekt' for meg. :-) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=983048 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Den tråden er for anime. Han her spør om manga. Har Monster en manga? Isåfall er nok den bra. Lenke til kommentar
confusus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg vil anbefalle deg å lese 666 satan (jap tittel) også kalt o-parts hunter(amerikansk tittel) er tegnet og skreve av tvilingsbroren til han som laget Naruto serien... og min mening er 666 satan mye bedre... men manga'en er ferdig ,76 chapters og hele serien er avsluttet , rykter går rundt om at denne manga'en blir til anime i juni i år så gleder meg Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Anbefaler Parasyte. Rimelig god lesning Lenke til kommentar
waeris Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Historys strongest disciple Kenichi anbefaler jeg. En av de kuleste animene jeg har sett, og mangaen som fortsetter etter animen er enda bedre. Lenke til kommentar
Nitrax92 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Du burde lese Onani Master Kurosawa, den beste mangaen jeg noen gang har lest Vist du har sett Death Note animè, eller lest mangaen for den slags skyld så har de sine likhetstrekk "Onani means masturbation. And that's what this guy is good at. Every day after school, he sneaks into the mostly unused girls bathroom on the 3rd floor, and masturbates. Until one day when he's caught... This is a story of mistakes, redemption, and the choices made in between. It contains the worst and best of the human condition. " Endret 6. mai 2010 av Nitrax92 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Annbefaler både manga og anime serien av Hunter x Hunter. EN utrolig god serie/manga med en utrolig verden og interesante personer noe som bare griper tak i deg og som ikke gir slipp med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå