danfredr Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hei jeg er 13 år og jeg holder på med et lite program og jeg mangler en kode som åpner Application (.EXE) som et windows vindu noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 det der forstod jeg ikke mye av, kan du prøve å formulere spørsmålet ditt på en annen måte Kjekt å høre at programmering interesserer deg i en så ung alder Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 :smile: hei. Jeg lurer på hvordan man får foreksempel: få "command1" til å åpne "C:ProgramfilerWindows NTTilbehørwordpad.exe" Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 prøv med Shell "C:ProgramfilerWindows NTTilbehørwordpad.exe" Lykke til forresten hva lager du ? Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 et windows desktop, lager mitt egen desktop til pcen og startmeny, iconer og design . og et program som gjør slik at ingen kan komme in i pc-en min en meg selv. Finnes det en kode som fårstrørrer et bilde når jeg tar musen over bilden og når jeg tar musen bort fra bildet så blir det i normal størrelse ? koden du sendte meg virket, takk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Ah, den gode gamle Shell funksjonen! Prøv å legge den inn i en timer der den sheller seg sjølv!!! =Masse, Masse, osv vinduer får de nyste PC'er til å klikke Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Timer? :-? Hvorfor ikke bruke en loop når du først er i gang Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Timer? :-? Hvorfor ikke bruke en loop når du først er i gang Dette var i min tidligere programerings fase, visste ikke hva looper hva for noe :oops:... Lenke til kommentar
BP da Coder Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Og så kan du si at dette programmet er et 3d skytespill med høyere oppløsning enn virkeligheten og med en konstant ping på 0 de som er dumme nok til å gå på det, fortjener en opphengt pc. Lenke til kommentar
dalai Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 hmm.. jeg har noe problemer med shell-funksjonen din, jeg.. det er ikke alle programmer han klarer å starte. det virker som dersom .exe filen er avhengig av flere filer, så klarer den ikke å starte -flytter winword.exe til rota og starter den vanlig med å klikke, og det fungerer. -flytter winword.exe til rota og starter med shell-funksjonen, og det fungerer ikke. får feilmelding om at han ikke klarer å allokere en .dll fil. er det noe slik at shell-funksjonen liksom ikke har dine path's i minne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kjekt å høre at programmering interesserer deg i en så ung alder Jeg er 12 år, og programmerer i VB, litt PHP, HTML og litt JAVA... Programmering er kjekt, spill er kjedelig Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 ok. jeg synes spill sug eg også. Eg driv på med, VB og Qbasic. Akkurat no driv eg og en kompis med å Lage et Opperativ System. 16 Bit selfølgelig :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg og en kamerat prøvde også å lage et OS, men vi kom bare til en filbehandler, som Windows Utforsker. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Pass på at starting folder er mappa til programmet du skal starte(eller er det ingen starting folder i shell?? husker ikke...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hva hadde dette med operativsystemer å gjøre?? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Vil anbefale ShellExecute() API fremfor shell kommandoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå