Gjest roger Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Yo, Etter en lengere periode med mye diaré har jeg pådratt med en hemoroide (leser for mye Donald Duck på do ). Var til legen og fikk sånn salve for fjerne den, hydrokortison eller noe i den duren. Men etter to uker med behandling er den fortsatt på stedet hvil. Fullstendig uforandret i fysisk størrelse Noen som vet hvor lang tid en slik behandling tar? Skulle tro at et par uker i hvert fall hadde redusert størrelsen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er ikke alle som lar seg fjerne uten operasjon. Du får nok kaste ut han Donald fra dassen, det er en litt kjipp operasjon å måtte gjennomgå. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis det er en hemoroide du har, så må du operere bort. Hadde du bare hatt antydning til det, hadde det middelet du fikk av legen din tatt knekken på det i løpet av et par ukers tid. Det var i hvert fall så fort det tok for meg. Eller, stikkpillegreier var det vel jeg hadde. Uansett: Det er udigg! Få fjerna'n så fort som fy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå