LFL Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg lurer rett og slett på hva som er den mest effektive cardiotreningen man kan gjøre?? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har hørt at intens intervalltrening er noe av den beste cardiotreningen man kan gjøre. Har selv trena lite intervalltrening, men hadde noen runder i forsvaret hvor vi hadde en jævlig bakke vi måtte spurte opp og jogge ned igjen utallige ganger. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Gerilja kardio eller 4x4 er nok de mest effektive intervalltreningene. Hvilken av disse som er best er ikke jeg kvalifisert til å si noe om. Gerilja kardio har blitt forsket på av noen japanere, og NTNU har forsket litt på 4x4. Google de for å lese mer, eller søk her på forumet. Andre brukere på forumet kan sikkert si mer om egne erfaringer. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Geriljatreningen så veldig spennende ut. Tar jo ikke så alt for lang tid heller Men holder det å ta dette kun tre ganger i uka?? Har prøvd spurt i bakke under oppkjøring med håndballen før, noe av det jæveligste jeg har vært med på Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Variasjon mellom rolige langturer og intervaller. Husk også varier intervallene(4x4, 10x2 minutter, 6x1000 meter,++++) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå