Jooose Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Totalt useriøs tråd som flere kommer til å ignorere men: Fri i morra - tomt i kjøleskapet. Frokostsulten. Kjører på kjøpesenterert og står der foran disken og ser og tenker "Hva faen skal jeg ha?" Orker ikke brød med ost elns. Og tenkte kanskje pizza eller "gorbies" hadde vert godt men det er kaanskje ikke så bra og begynne en mandags morgen med. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Anbefale Engelsk Frokost! Så lenge du ikkje eter pizza eller gorbies kvar dag fungere det fint Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Blir kanskje litt mye pizza etterhvert. Rekebaguette har dem dessverre ikke. Engelsk Frokost? Edit: Det er reker dem ikke har så det er sagt. Endret 2. mai 2010 av Jooose Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Blir kanskje litt mye pizza etterhvert. Rekebaguette har dem dessverre ikke. Engelsk Frokost? English breakfast Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Må det være fra ferskdisken? Hva med vaffler. Horn med ost og skinke smeltet i mikroen, med o boy til. Eller grillet kyllinglår Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Egg og Bacon med appelsin juice.... Perfekt frokost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Omelett eller eggerøre med brød eller noe annet godt inntil? Endret 2. mai 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Kjenner jeg blir sulten! Tenker litt på varme rundstykker med smør, omelett og gjerne noe annet godt på som laks eller noe "Horn med ost og skinke smeltet i mikroen, med o boy til." er også knallgodt! Drikker ikke så mye o'boy at jeg kjøper en hel pose for ett glass Men horn med ost og skinke Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Anbefale Engelsk Frokost! Så lenge du ikkje eter pizza eller gorbies kvar dag fungere det fint støtter Engelsk frokost jeg også! Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 English Breakfast er altså en frokostmiddagkvelds til frokost med alt du finner i frysedisken? kjøtt Sopp Egg Bacon Type Pølse Tomater osv. ? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tror jeg skal ha frokost i morra ja Er jo tross alt viktigste måltidet om dagen sies det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det sies jo at man skal spise frokost som en konge, lunsj som en fra middelklassen og middag som en fattig.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 English Breakfast er altså en frokostmiddagkvelds til frokost med alt du finner i frysedisken? kjøtt Sopp Egg Bacon Type Pølse Tomater osv. ? Du kan ta den enkle formen. Egg, Ristet brød og Bacon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå